27 Kasım 2010

Kar


Dun sabah bir uyandik heryer bembeyaz! Cok fazla supriz olmadi uzun suredir kar yagacak bu sene en soguk kis geliyor soylentileri vardi.

Ikinci gun ogrendik ki okullar kapali, hali ile isyerleri de kapanmis. Berk okullarin kapanmasini cigliklarla karsiladi.



Sabah guzel bir kahvaltinin arkasindan kar topu oynamaya bahceye indik.

Sicacik evin icinden kar manzarasi seyretmek gibi var mi? Kar deyince klasik akla sicak cikolata, misir, film seyretmek v.s. gelir ya biz hepsini yaptik bugun.
Oyunu kuralina gore oynuyoruz anlayacaginiz.



Karli havalarda evde olmanin en buyuk dezavantaji sanirim surekli yeme icme hali. Buzdolabini birimiz aciyor oburu kapiyor. Ben mesela yalanci tavukgogsu deneyecegim bugun sevgili Zarifce'nin blogunda gordugum.



Eve dondukten sonra bir sure yemek masasina yayildik cocuklarla, yilbasi kartlari yaptik, resimler cizdik boyadik, kestik bictik. Berk beni cizdi. Cok gulesim geldi, canim cizerken nasilda ciddiydi ifadesi. Dudaklarimi isirdim yine de gulmedim. Canim oglum beni cizmis hic guler miyim?



Ben de onu cizdim. Insanin kar yagip da birsure evde kalinca nasil da kabiliyetleri cikiyor sasilacak sey degil mi? Saka yapiyorum maalesef hic cizime kabiliyetim yok.
Resim cizmek bambaska bir yetenek.



Yarin burada Thanksgiving (Sukran gunu) ve bir arkadaslara yemege davetliyiz. Bakalim yollar acik mi ve Seattle'a gitmeyi basarabilecek miyiz.

Konu ile ilgisi acisindan meshur sarki sozleri ile bitiriyorum.
"Heryerde kar var, kalbim senin bu gece"


Didem

19 yorum:

Zeugma dedi ki...

Hay Allah???
Nasıl şaşırdım öyle...
Az önce gazetede Aralık ayında yeniden yaz geleceğini okumuştum..

Neye döndü mevsimler böyle sevgili Didem?

Selma Er dedi ki...

Ne kadar güzel..kartpostal gibi fotoğraf..burada ne zamandır kar yağmıyor..küresel ısınma dedikleri durumdan dolayı..berk,senin resmini çok güzel yapmış..tıpkısının aynısı..şaka şaka..bizim yerimize de kar topu oynayın..soğuk havalarda size kestane ve patlamış mısır ısmarlıyorum..tatilin keyfini çıkartın..sevgiler..

didem dedi ki...

-Zeugma valla bizde sasirdik. Daha Aralik gelmeden kar! Ocak'da yeniden yagacak diyorlar, bekliyoruz bakalim. Mevsimler cok kotu sasirdi

-Selma Er, halacigim kestanemiz misirimiz herseyimiz tamamdi merak etme. Kar yagmasinin en guzel yani tatil olmasi herhalde. Berk'e bir fotografini vericem bakalim seni nasil cizecek:))

acartolga dedi ki...

Ankaraya kar yağmadı Didem, sıcaklık 20'li derecelerde. 20 yıldır Ankarada yaşıyorum, bu denli sıcak bir kasım ayı anımsamıyorum. Bununla birlikte yağmuru sıkça gördük.
ABD'nİn kuzeydoğusunda yaşıyorsunuz sanırım. Kar yağması sizin için sürpriz olmasa gerek.
Fotoğraflar yine çok güzel.
Sürekli yorum(lar) yazıyorum blogumu en kısa zamanda etkinleştireceğim.

didem dedi ki...

Tolga Izmir de oyle imis. Bugun babamla konustuk burasi cok sicak dedi. Evet biz kuzeydeyiz buralari soguk oluyor ve bolca yagisli.
Yeni yazilarini sabirsizlikla bekliyoruz. Tesekkurler

Süt Dilimi dedi ki...

Didem, kar ve siz muhteşem görünüyorsunuz! Keyfini sürün!

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Benim için de kar topu oynayın Didemciğim.

Sevgilerle tüm aileye!

hasret senfonileri dedi ki...

Yani sevgili Didem bu yeteneksiz halin ise yeteneklisi nasıl olur?? Çok yetenekli olduğunu ispatlayan bir çizimin var oğlunun da..

Ben bu kar yağınca okulların tatil oluşu ülkeme özgüdür, özellikle istanbul için "özel" dir zannederdim.. Ve fotoğrafta gördüğüm kadarıyla yerlerde iki parmak kar var didem ne iş??? Orası uygar ve her türlü imkana sahip bir ülke yolları kapanmaz... arabaları patinaj yapıp kaymaz... çekicileri hazır ve nazırdır.. yollara küfelerle tuz dökülmesine gerek yoktur.. vesaire...
Belki türkler kar görünce tatile alışıktır diye size kıyak geçmişlerdir:))))
Hadi hayırlı karlar ve kışlar..
kışı hiç sevmem nedense çok üşürüm belki ondandır..
sevgilerimle..

didem dedi ki...

Sut dilimi cok tesekkurler, karin keyfini bir hafta surebildik sonra eridi gitti.

didem dedi ki...

Coban yildizi, oynadik hic merak etme. Ocak ayinda yine kar geliyor diyorlar. Bekliyoruz...

didem dedi ki...

Sevgili hasret senfonileri yok yok burada azicik kar yagsin heryer kapaniyor, esim isyerine gittiginde ondan baska kimseler yokmus. Kar azicik gibi gozukuyor ama asfalt falan inanilmaz buz oluyor. Babam haberlerde Seattle'in halini gorup beni aradi meraklanarak. Carpisan koca koca otobusler arabalar gormus. Biz kar yagdigi hafta bir kez disari ciktik o cikisimizda iki araba birden kaya kaya ustumuze geldi, bir daha da cikmadik:))))Sevgiler

bilge dedi ki...

Sevgili didem resimlerin kartpostal gibi canım biz hala kapı pencere açık oturuyoruz..resim kabiliyetine gelince çizgileriniz çok karekteristik kesinlikle iddia ediyorumki oğlunda ve sende yetenek var lütfen devamlı çiz bak göreceksin nasıl gelişecek çizimleriniz..
lütfen sayfama uğrarmısın canım..
mimlendiniz..
İzmirden kucak dolusu sevgi ve selamlar..

didem dedi ki...

Bilge hakikaten ayri dunyalar yasiyoruz. Iklim ne kadar farkli degil mi? Biz burada kartopu oynuyoruz, siz sanki yaz ayindasiniz. Sastim kaldim.
Simdi senin bloguna giriyorum cok tesekkur.

ezgilimelodi dedi ki...

Buralara da uğrar yakında kar...
Ve biz o karda yuvarlana yuvarlana gideriz:)
Resimler çok güzel...

didem dedi ki...

Ezgi tesekkurler. Kar eridi gitti ama Ocak'ta yeniden yagacak diyorlar. Sizin orada yagarsa belki okullar kapanir tatil yaparsin ha ne dersin?

neduk dedi ki...

Amman Didem'ciğim,beni yemek işlerine bulaştırma:)) Ömrümde tavuk göğsü pişirmedim.Sırf adı yüzünden de ağzıma sürmedim:)) Size afiyet olsun. Ailenin mutluluğu bozulmasın. Çıkartın karın tadını. Sevgiler. Zarifçe.

didem dedi ki...

Zarifce, dun tekrar bloguna baktim ben nerede gordum o tavukgogsunu acaba? Karistirdim herhalde. Cok pardon:( Guzel sozlerine cok tesekkurler. Ayni guzel dilekler benden senin ailene...Sevgiler

Red Riding Hood dedi ki...

Fotoğraflar çok muhteşem.Ankara'ya yağdı bir kaç gün önce ama kalıcı olmadı. Umarım yeniyıla karla gireriz:)

didem dedi ki...

Red Riding Hood cok tesekkurler. Hakikaten yilbasinda yagsa ne guzel olurdu di mi? Bekleyin bakalim belki yagar. Burada sadece iki gun yagdi, bir hafta keyfini surduk ve bitti...