12 Kasım 2010

Blog odulum


Bu blogu baslatmak icin bana fikir veren, ilham kaynagim sevgili halacigim bana odul vermis.

Kendisinin bes tane blogu var. Bloglarinda fotograflari, guncel olaylar, resim sergileri, muze acilislari gibi kulturel haberler ve daha bircok sey var.
Zevkle okuyorum. Halacigim cok tesekkur ediyor, mesaleyi elinde aliyorum.

Benim listem ise soyle, hepsi tabiki bu kadar degil, zevkle okudugum yeni tanistigim onlarca guzel blog var. Hepsine sevgilerimi iletiyorum.

1-Selma Er http://www.selmaer7.blogspot.com/

Selma Er http://www.selmaer3.blogcu.com

Selma Er http://www.selmaer3.blogspot.com

Selma Er http://www.selmaer7.blogcu.com

Selma Er www.selmaer.blogspot.com

2-Bekdik

3-Zeugma

4-Coban Yildizi

5-Beste'nin naneleri

6-Kucuk mutluluklar guncesi

7-Sut Dilimi

8-Ben telaslari

9-Kucuk degisimler

10-Yapraklar

Didem

13 yorum:

bilge dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum sevgili Didem ödül için daha önce sevgili can dostum dalgaları aşmak da gönderdi sayfamda yayınladım ben herkese gönderdim tüm beni izleyenlere ..
Bayramını kutlar yavrularınla ve eşinle daha nice mutlu bayramlar geçirmeni diliyorum..
Türkiye den kucak dolusu sevgiler..

Adsız dedi ki...

teşekkürler.
http://www.vp10.net/

Cigdem dedi ki...

ne kadar tatli bir halan var.harika canim!!

Selma Er dedi ki...

Canım,benim bloglarım tamamen amatörce..uzun zamandan beri blogcu.com'da birşey yazamadım..artık daha çok blogspot'da birşeyler karalıyorum..bütün blogların ayrı özelliği,güzelliği,değeri var..teşekkürler,sevgiler..

Zeugma dedi ki...

Çok yakışmış ödülün bloguna :)

Amerika'yı adım adım tanıtan bu güzel blogun sahibesinin beni layık gördüğü bu şirin ödül için çok teşekkür ediyor, sevgiler gönderiyorum ona :)

didem dedi ki...

-Cigdem'cim haklisin boyle bir halam oldugu icin cok sansliyim gercekten.

didem dedi ki...

Halacigim katiliyorum. Her blogun ayri bir tarzi, ayri bir havasi var. Iyiki bana onayak olmussun bu blog meselesinde. Dunyanin heryerinden insanlarla tanisiyorum.
Inanilmaz zevkli yazmak ve paylasmak. Tekrar tesekkur

didem dedi ki...

Zeugma senin gibi usta blogculara bu oduller az bile. Yazilarini zevkle okuyorum. Iyiki seni tanimisim.

didem dedi ki...

Bilge seni iyiki tanimisim, hem blogunu zevkle okuyorum, hem de sayende bircok guzel arkadas tanidim. Cok tesekkur ederim bende sana ve ailene iyi bayramlar dilerim. Yeni yazilarini sabirsizlikla bekliyorum.Sevgiler

Süt Dilimi dedi ki...

Didemciğim çok teşekkürler; onurlandırdın bizleri... Güzelliğin her daim dönüp dolaşıp sana ulaşsın. Ailenle güzelliklerle dolu bir bayram diliyorum.

beste dedi ki...

ne tatliymis halan:) cok tesekkurler sevgiyle kucakliyorum.

didem dedi ki...

Sut dilimi, cok tesekkur ederim guzel sozlerine. Blogunu zevkle okuyorum ve birsuru sey ogreniyorum.
Sana ve ailene de iyi bayramlar, cok tesekkur. Huzur dolu guzel bir bayram gecirin dilerim. Sevgiler

didem dedi ki...

Beste cok tatlidir halam, tanisan sen de severdin. Sen en buyuk odulleri hakediyorsun, rica ederim. Anlatimin, fotograflarin, uslubun kisacasi herseyi ile blogun bir harika!