1 Eylül 2010

Pine Lake park


Washington'a tasindik tasinali surekli yeni yerler parklar, kumsallar kesfediyoruz. Cogunu internetten buluyorum yada arkadaslarin tavsiye ettigi yerlere gidiyoruz.
En son kesfimiz sevgili arkadasimiz Serdar'in ovgulerle bahsettigi Pine Lake Park.



Tamami ile bir cennet. Yuksek agaclarla cevrili, uzun bir iskelesi kucuk kucuk girintileri olan (bu girintilere sezlongunuzu acip oturuyorunuz)inanilmaz guzellikte bir park. Gunes sevenler ise iskelede yatiyor yada balik tutuyor.



Balik tutuyor dedim de bundan 3-4 hafta once bu parkta tam suya girecekken kizim Ece'nin ayagina balik oltasi ignesi batti! Hala bu parki cok seviyoruz ama bastigimiz yere daha dikkatliyiz artik.



Pine Lake'in beni en cok cezbeden yani suyun berrakligi. Genelde goller bulanik oluyor. Pine lake'de sudaki baliklari dahi gormek mumkun.










4 yorum:

Selma Er dedi ki...

çok güzel bir yermiş..fotolar çok güzel..sevgiler..

didem dedi ki...

Halacim begendigine sevindim...Buarada yeni profil foton cok guzel...

stuven dedi ki...

harika bir yermiş. uzun uzun baktım fotoğraflara. paylaşım için teşekkürler.

didem dedi ki...

Stuven begenmene sevindim. Yaz boyunca hep bu parktaydik. Maalesef burada deniz yok gollerle idare ediyoruz.