14 Eylül 2010

Lake Chelan Gezimiz-1.gun



Labor Day tatilinden istifade, Chelan golune iki gunluk kucuk bir gezi yapmaya karar verdik. Chelan Seattle'dan araba ile 3 saat uzaklikta. Ince uzun yilan seklinde bir gol. Giden ve begenen dolu arkadasimiz var; tavsiyeleri dinleyip biz de gidelim dedik sonunda!

Yapabileceginiz dolu aktivite var Chelan golunde. Ister kamp alaninda cadir kurun, ister gol kenarinda ev kiralayin birkac aile...Balik tutmak, yuruyus, su sporlari, golf daha bircok yapabileceginiz aktivite var, secenek bol.



Chelan golu, Washington eyaletinde kuzey Cascades denilen bolgede yer almakta. Bolgenin nufusu yil boyunca 10.000 kisi, yazlari burada gecirip donen nufus ise bu sayidan da fazla.



Yolculuga cikmanin en guzel yani sanirim arabada kitap okumak. Normalda evde pek vaktim olmuyor, o yuzden yola cikarken mutlaka bir iki roman aliyorum yanima.
Sunay Akin'in "Once Kadinlar ve Cocuklar" adli romanini gidis yolunda bitirdim, sonra da Elif Safak'in "Bit Palas" isimli kitabina basladim. Ikisi de cok guzeldi.



Yolda sadece kahvalti icin mola verip uc bucuk dort saatte vardik otelimize. Apple Inn Motel'de kaldik. Guzel kucuk bir motel, iki cocukla bizi rahat etirecek hersey vardi odada. Kucuk bir buzdolabi, tv, iki buyuk rahat yatak ve bir masa. Yetti de artti bile.

Cumartesi hava inanilmaz guzel ve gunesli idi. Odaya cantalarimizi birakip mayolarimizi giyip dooogru su parkina surduk arabamizi. Chelan'in kucuk bir suparki varmis, Slide Waters. Bu havayi kacirmak istemedik, senenin son gunesli gunleri ne de olsa. Kacirilmayacak kadar kiymetli. Cocuklar bayildi tabi. Sularin icinde oynayip durdular. Her su parkina gidisimizde Berk kendini asiyor, daha uzun daha hizli kaydiraklardan kaymayi deniyor, Ece daha pek cesaret edemiyor.







Su parkindan sonra aksam sehir merkesine gittik. Biraz yuruduk, yuksekten kusbakisi gol manzarasi seyrettik, fotolar cekildik, kucuk bir trenle eglenceli bir tur yaptik. Treni eglenceli olsun diye kivira kivira ani donusler yapa yapa surdu makinist, yol kenarindaki arabalara vurucak diye yuregim agzima geldi. Eglenelim derken, sadece stres oldum. Ha carptik ha carpacagiz seklinde sokak aralarinda turladik. Inince derin bir oh cektim!







Aksam yemeginden sonra, ailece(!) bilardo oynadik, odamiza donup aile filmimizi seyrederek uyuya kalmisiz: once Ece, sonra ben, sonra Engin, en son da Berk...

Didem

6 yorum:

Selma Er dedi ki...

çok güzel bir gezi olmuş..fotolardan belli..mevsim bitmeden daha da çok şey yapılabilir..ama okullar açıldı..2-3 güne bayağı çok şey sığdırmışsınız..sevgiler..

didem dedi ki...

Bu kucuk gezileri haftasonlari yapiyoruz. Bekle daha 2. gunun maceralarini yaziyorum. Eglenceli seyler yaptik.Tesekkurler...

bilge dedi ki...

Sevgili Didem merhaba muhteşem resimler çekmişsin yine ,senin yazını okurken bende gezdim oraları çocuklar çok mutlu görünüyorlar dilerim ömür boyu yüzlerinden gülücükler eksilmez sevgilerimi yolluyorum...

didem dedi ki...

Bilge cok tesekkurler sagol. Ozlemistim hosgeldin!

Zeugma dedi ki...

Postların öyle güzel ki bazen ben de yanınızda olmak istiyorum...
Ama fotoları tıklayıp incelerken geçiyor biraz :)))
Sevgiler gönderiyorum...

didem dedi ki...

Fotolar gelmis gormus izlenimi veriyor az da olsa degil mi Zeugma?
Buralara yolunca duserse bizi de ziyaret edersin. Niye olmasin???Sevgiler