16 Temmuz 2010

Seattle'da Turk Gecesi

Dun aksam Seattle'da bir pub'da Turk Gecesi duzenlendi. Esimle disarida eglenmeye gitmeyeli bayagi uzun zaman olmustu, ara sira kacamaklar yapiyoruz ama dansli muzikli biryere gitmemistik ne zamandir.

Duzenlenen gece icin Turkce pop muzik, dans, eglence, aperatifler, icecekler diye duyurusu gelince kacirmamak lazim dedik.

Aksam 8:30 gibi suslenip puslenip evden ciktik. Turk gecesinin yapilacagi pub'in sokagina geldigimizde tanidik simalar gormeye basladik. Birbirimizi tanimiyor bile olsak Turk olmamiz yetiyor. Herkes birbirine laf atiyor, samimi davraniyor.
O duyguyu seviyorum.



Girdigimizde muzik cok yuksek degildi. Hafif bir giris yaptik, birer icecek ve aperatif birseyler soyledik. Los isikta ickilerimizin gelmesiyle muzigin de temposu artti. Haliyle o dakikadan itibaren havaya girdik, kahkahalar artti. Muzige tempo tutmaya basladik. Tarkan, Sezen Aksu kimler calmadi ki.



Ben sahsen eglenmeye gittigim yerlerde kenarda sessiz sakin oturmam, tadini cikaririm, mutlaka etrafimdakilerle sohbet ederim sakalasirim. Sevdigim arkadaslarim da gelince degmeyin gitsin. Tabi herkes kalkmaya basladi nasil egleniyouz, nasil hoplayip zipliyoruz anlatamam. Aramizda Amerikalilar da var, bizden cok egleniyorlar. Bazisi bizden daha Turk, o nasil kivrak figurler nasil gerdan kirmalar... Sastim kaldim.

Yanimizdaki masada uc tane bayan durup durup kahkahalar atiyorlardi, haliyle kafimizi onlara cevirdik. Cok girgir samatalardi. Bir tanesi Adanaliymis. Bu arada bu Adanali olan, yasi nispeten bizden buyuk bu bayani biryerden taniyorum ama nerden? Kendi havalarini bekliyordu. Hic bekleme eglenmeye geldik her havaya uy, kacirma dedik. Sirf bu laf bile kadehleri tokusturmaya, ekstra yeni bir kahkahaya yetti!



Buarada gulsem dahi dikkatli dikkatli bakiyorum yuzune, cildiricam ,bir yerden tanidik kesinlikle, tanidik sima bu ama nereden taniyorum? Sac degisik ama gozler kesinlikle tanidik. Nerden nerden derken taaa ertesi gun buldum! California'dan!!!
Ta 7-8 sene once bir alisveris merkeznde Turk oldugunu ogrenip ayak ustu sohbet etmistik. Oh buldum! Bazen bir kez gordugunuz biri bile akliniza kaziniveriyor degil mi?

Bizim gibi cocuklari evde birakip gelmis arkadaslarimiz vardi. Vakit sinirli oldugundan azami bir sekilde faydalanmak lazim deyip hic oturmadik, butun kurtlarimizi dokduk. Cok gulduk. Disari cikmayi eglenmeyi cok ozlemisiz iyi geldi dogrusu. Bu beni sanirim alti ay idare eder artik. Hem kendi muziklerimize doyduk hem desarj olduk, daha ne isterim.

Turk Gecesi muthisti!

Didem

7 yorum:

Cigdem dedi ki...

Ne kadar guzel eglenmissiniz..shikir shikir ,fikir fikir:))hadi yandan :))
bir daha ki sefere biz de araniza katiliriz umarim :)
cok guzel anlatmissin yine sekercim,.bayiliyorum senin bloguna..gitmis gibi oldum :)

didem dedi ki...

Cigdem'cim keske siz de olsaydiniz. Gercekten eglenceli idi.opuyorum

Zeugma dedi ki...

Ne kadar mutlu olduğunuz yüzünüze yansımış zaten..
Bence de müthişmiş...
Fırsat yaratıp daha sık bir araya gelmelisiniz :)

Selma Er dedi ki...

kızııım,boşver sen onları..gel buraya bir güzel göbek at..belki para da yapıştıran olur..sen de adana'lısın..

didem dedi ki...

Zeugma gercekten guzeldi cok tesekkur. Hem Turkce muzikleri hem dans eglence ortamini ozlemisiz.Insan cocuklar olunca ayri bir boyuta giriyor:)

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

OHHHH NE İYİ YAPMIŞSINIZ :)) EĞLENCENİZ BOL OLSUN DİDEMCİĞİM !

SEVGİLERLE.

didem dedi ki...

Amin Zuhre! Bundan sonra daha sik yapilacakmis bu tip geceler..Hepsine gidicez, simdi sirada Fahir Atakoglu konseri var.
Sevgiler...