3 Ağustos 2010

Renkli bir haftasonu

Seattle'da hava normalde hep bulutlu ve yagisli. Burada yasayanlar gunese hasret ve yagmurdan bikmis vaziyetteler. Buraya yaz biraz gec geliyor ama o beklentiyle koca sene beklediginiz gunes cikti mi da bu sefer civil civil oluyor heryer. Festivaller, acikhavada tiyatrolar, konserler, gol kenarindaki parklar, kalabalik, insanlar, cigliga cigliga cocuklar...Resmen hayat renkleniyor.

Bu haftasonu C.tesi gunu Ece'nin bir arkadasinin dogumgunu partisindeydik, bahceye sisme havuzlar koymuslar, biryandan da mangalda koca koca hamburger kofteleri, sosisler pisirdiler. Ece bayildi Berk utanmasa cocuk havuzuna girecekti su tasirma tehlikesinden dolayi engel olduk.




Dogumgununden sonra biraz havuza gittik, aksam da suslenip disari ciktik. Ece su aralar ben ne giyersem ona benzer birsey giymeye calisiyor, saclarini hep acik istiyor ki acik olunca dondugu zaman daha guzel savruluyormus. Saclarinin savrulmasi icin zaten surekli bir donme halinde. Fotoda da gordugunuz gibi neredeyse bir ornegiz Ece ile. Berk saclarini joleledi onun da babasi ile bir ornek bir gomlegi var o da onu giydi. O zaman fotograf cekmek sart oldu.









Ertesi gun sabah kahvaltidan sonra sinemaya gittik, eglenceli bir cocuk filmi... Despicable me...Cogu animasyon cocuk filminin esprileri biz buyuklere de hitap ettigi icin eglenceli oluyor, bazi esprilere biz cocuklardan daha cok gulduk!

Filmden cikip Kirkland'daki klasik araba sovuna kosturduk. Trafik kapatilmis onlarca klasik araba gicir gicir cilalanmis parlatilmis halde sergileniyor. Festival kapsaminda bir suru stand kurulmus. Gumusculer, yiyecek standlari, porselen sus esyalari, sarap tatmak icin standlar, yagli boya resimler ve daha birsuru sey.














Hava guzel olunca aktivite de bol oluyor. Cogu yerde festival, etkinlik veya konser oluyor. Acikhavada ailenizle cimenlere yayilip film seyredebiliyorsunuz yada tiyatro oyunu oluyor.



Evden sogutucumuza doldurdugumuz yiyecek iceceklerle yastik ve ortumuzu de alip Seattle'a gittik. Shekaspare'in bir oyunu vardi parklardan birinde. Ismi AS YOU LIKE IT idi. Cocuklar icin de iyi oldu. Cok guzel bir iki saat gecirdik, oyuncular zaman zaman aramizda kosturdular bizimle konustular. Bu oyunlar ucretsiz, oyunun sonunda sepetleri ile para topluyorlar, ne kadar bahsis verirseniz maksat katki olsun.







Gunes gittigi an hava birden nasil soguyor anlatamam. Ustumuze uzun kollu birseyler aldigimiz halde son bir saati titreyerek seyrettik. Hani yaz aksaminda hafif bir ruzgar eser, aksamlari yuruyuslere cikilir hatta denize bile girilir. Burada bu imkansiz, col iklimi gibi aksam birden derece dusuyor.








Berk Shekspare'i oyuncu sanmis, "anne o da cikicak mi?" dedi. Yok yavrum onu hic bekleme sen dedim. Iste boyleydi haftasonumuz...

Didem

8 yorum:

Selma Er dedi ki...

çok güzel..keyfiniz daim olsun..açıkhavada tiyatro yaz aylarında çok iyi bir fırsat..arabaları da çok beğendim..demek birarada olsak ben de hepsini çok beğenecekmişim..birörnek kıyafetlerinizi sevsinler..öptüm hepinizi..

didem dedi ki...

Cok tesekkur halacim. Yaz aylarinda hersey guzel. Buraya gelseniz biz sizi nerelerde gezdiricektik ama...Ece ne giysem aynisini istiyor. Gizem senin giysilere makyaj malzemelerine ortak mi?opuyorum

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

sahane bir haftasonu olmus gercekten!

seval dedi ki...

Ne guzel gecirmisiniz haftasonunu...Hava guzel olunca ben de bayiliyorum, super keyifli aktiviteler oluyor. Ama nedense ben sehir disina cikinca aciyor bu gunes :))

Zeugma dedi ki...

Zamanı harika geçirmişsiniz..
Ve çok şirin bir ailesiniz siz gerçekten..

Bol fotoğraflı paylaşımlarını çok beğeniyorum didem..
Sayende ne çok şey görüp öğreniyoruz..

Teşekkürler, sevgiler

didem dedi ki...

Ozlem hakikaten guzeldi. Yaz aylari burasi renkli oluyor.

didem dedi ki...

Seval'cim inadina oluyor o. Burada kal yagmur yagar, gezmeye baska yere git gunluk guneslik olur . Esas bu haftasonu Berk'e dogumgunu yapicaz hava gunesli olsun diye ben ona dua ediyorum...opuyorum

didem dedi ki...

Zeugma cok tesekkur guzel sozlerine. O senin guzelligin. Benim takma adim Foto Didem:))