30 Temmuz 2010

Halamin guzel jesti



Selma halam inanilmaz ince, dusunceli, duygusal ve esprili, bir tanedir... Bambaskadir... Benim icin yeri her zaman ozel. Bircok konuda bana ilham kaynagi olmustur, bu blog isi dahil. Iyi ki de olmus, hem yazmaktan cok zevk aliyorum hem de paylasmaktan. Yeni arkadaslar edinmek de cabasi.

Halamin en buyuk hobilerinden biri fotografciliktir. Kendisine dogumgunu icin alinabilecek en guzel hediye de hali ile fotograf makinasi olabilir. Son derece pratik zekali, comert, aciksozlu, misafirperver ve candandir. Insan iliskilerinde usta oldugu icin musteriye hizmet veren sektorlerde calisti uzun seneler. Bankacilik, sigortacilik, emlakcilik yapti. Her turlu muze, sergi ve kapalicarsi gezmesine bayilir. Gunbatimi icin arabayi durdurup inmekten cekinmez, hatta ciktigi bir turda dustugu cukurda ayagini catlatmis, o halde gunbatimi fotograflari cekmeye devam etmistir. Bir baska tutkusu Bodrum ve Zeki Muren'dir. Bodrum'la ilgili sayisiz yazisi var. Biliyorum azicik haber programi gibi oldu ama halami biraz tanitmak istedim. Dileyenler blogundan takip edebilir:

www.selmaer.blogspot.com

www.selmaer3.blogcu.com

www.selmaer7.blogcu.com

www.selmaer3.blogspot.com

www.selmaer7.blogspot.com



Bu yazi icin koydugum cogu fotografinda ailesi ile birlikte. Dunya guzeli bir kizi, Gizem ve cok sempatik bir esi var Cuneyt abi. "Cu abi" diyoruz aile icinde.

Dogumgunume uc gun kala kendi bloguna yazdigi kutlama yazisi beni baska yerlere aldi goturdu. Aldigim en guzel hediyelerden biri. Nasil mutlu oldugumu, duygulandigimi, sasirdigimi kelimelerle anlatamam.



Halacigim seni cooooook seviyorum. Iyiki varsin sen birtanesin! Tesekkur ederim.



Yegenin DIDEM

13 yorum:

Selma Er dedi ki...

canım,teşekkürler..senin sayende ''hala'' ünvanım oldu..seni ve bütün yeğenlerimi çooook seviyorum..öptüm..

Selma Er dedi ki...

canım,çok teşekkürler..iyi ki varsınız..öptüm hepinizi..

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

NE ŞEKERSİNİZ, NE TATLISINIZ !!! HALALAR ÇOOK SEVİLİR BİLİRİM. bENİM DE BİR HALAM VAR VE BEN DE BİR HALAYIM :))
BU ARADA AĞABEYİMİN İSMİ DE CÜNEYT, ARKADAŞLARI ÇOĞUNLUKLA CÜÜ DERLER :)))

İKİNİZİ DE ÖPÜYORUM. SEVGİLERİMLE !

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

halanı blogumun izleyicisi olduğundan dolayı tanıyorum ve gerçekten tatlı bir insan:)))

http://aycatugce-tuna.blogspot.com/
http://aycatugce-tuna.blogspot.com/
http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

didem dedi ki...

Zuhre halacim:))Benim teyzem yok uc tane seker halam var. Selma halamin ikizi var Belma. Demek sizde de bir Cu var:)Rastlantinin boylesi! Ben de opuyorum

Zeugma dedi ki...

Bir de ''kız halaya çeker'' diye bir söz vardır..Bu kadar sevgi boşuna değil..
Selma Hanım'ın bloglarını takip ediyorum. Burada kendisini ve ailesini daha yakından görme fırsatı buldum :)
Ben de öpüyorum ikinizi...
Sevgilerimle...

Zeugma dedi ki...

''Zühre halacım'' demişsin ama..
sanırım dalgınlıkla :)))))

Ben de Zeugma Halan olabilirim :))

didem dedi ki...

Zeugma'cim yok Zuhre ben de halayim demis ya yorumunda,espri olsun diye Zuhre halacim dedim. Saniyorum Zuhre ile ayni yas civariyiz oyle tahmin ediyorum. Biraz daha yazarsam yasimiz ortaya cikicak o yuzden kisa kesiyorum:))Ok sen de Zeugma halam ol bu yazinin serefine. Hatta halamla ilgili bu yazi sebebiyle ben yorum yazan herkesi kadin erkek hala ilan ediyim. Nasil???:)))Didem Hala

didem dedi ki...

Zeugma halamin artik gizlisi saklisi kalmadi. Onu oldugu gibi ortaya cikardim:))Saka bir yana kesinlikle kiz halaya cekiyor ve Selma halam gercekten herseyi ile bir baskadir.

Selma Er dedi ki...

yemedim yedirdim,giymedim giydirdim,uğruna blog yazıları yazdım..yine de halalık ünvanımı başkalarına kaptırmak üzereyim..kızıııım..n'apacağım şimdi!!!

Cigdem dedi ki...

harika bir hala.cok hos bir yazi..

didem dedi ki...

Cigdem'cim cok tesekkur. Simdi ben bu halami sevmiyim de kimi seviyim:)

didem dedi ki...

Fashion passion, bloguma hosgeldin.
Halam gercekten tatlidir. Senin bloglarina bakicam. Cok tesekkur yazdigin icin.Sevgiler