16 Haziran 2010

The Trendy Blog Odulu


Sevgili blog arkadaşım Bilge (Bekdik) bloğumu The Trendy Blog ödülü ile ödüllendirmiş, hem gururlandim hem cok mutlu oldum. Kendisine sonsuz tesekkurler...BEKDIK severek takip ettigim bloglardan. Sevgili Bilge'nin yazilari hem duygusal, hem eglenceli, hem de oldukca yaratici. Severek takip ediyorum. Ayrica bana takip etmek icin onerdigi bloglari büyük zevkle okuyorum cunku onlar da benim gibi yurtdisinda yasayan arkadaslar dolayisiyla ortak bir noktamiz var.

The Trendy Treehouse'u da ziyaret edip, incelemenizde yarar var.

Trendy Blog Ödülü'nün yerine getirilmesi gereken kuralları :
- Bloğunuzda ödülle ilgili post hazırlamak. (Size ödülü veren kişiye teşekkür etmek.)
- Postunuzda, bu ödüle uygun bulduğunuz 10 blog arkadaşınızı belirtmek.
- Postunuz'da, ödülün logosunu yayınlamak, (Trendy Treehouse URL linki vererek.)
- Ödülü verdiğiniz 10 blogcuya, aynı kurallarda kendi seçecekleri 10 blogcuya haber vermelerini sağlayacaksınız.


Sevgi ve saygılarımla,

* bekdik
* Selma Er
* Beste'nin Naneleri
* Is arama gunlugu
* Kucuk mutluluklar guncesi
* Annemin eli
* ruhgezgini
* coban yildizi
* yapraklar
* Zeugma

9 yorum:

Selma Er dedi ki...

tebrikler didem'cğim..tam kıskandım derken,baktım sen de benim adımı yazmışsın..şimdi benim ne yapmam gerekiyor..ben bu aralar pek fotoğraf falan çekemediğim için bende yeni birşeyler yok..bilge hn'ın blogunu ben de severek izliyorum..sevgiler..

beste dedi ki...

oh sonunda buldum seni. Hayirli ugurlu olsun blogun. Odul icin de tebrik ederim. Bana hediye etmende ayri bir incelik cok tesekkurler Didem'cim:)

didem dedi ki...

Halacim odulun hayirli ugurlu olsun. Odul yazini bekliyorum...
Yazilarina ara verip biz okurlarini bekletme.optum

didem dedi ki...

Beste'cim buldun mu oh super!
Artik sik sik bekliyorum. Iyiki bulduk birbirimizi. Aslinda bulusmamiz sevgili Bilge sayesinde oldu. Sagolsun benim gibi yurtdisinda yasayan arkadaslarin blogunu okumak istiyorum diyince seni tavsiye etmisti. Iyiki de etmis!
Odulunu gule gule kullan:)

bilge dedi ki...

Sevgili DİDEM ben bu aralar fazla izmirde kalamıyorum canım ödülün hayırlı olsun sende bana tekrar ödül vermişsin bu gün oğlumun doğum günü nedeniyle geldim..Çocuklar izmirde ben eşimle biraz ciftlik evinde biraz yazlıkta kalıyoruz
oralarda pc yok geldikçe bakıyorum bloglara..yakında tekrar görüşmek üzere sevgilerimi iletiyorum

didem dedi ki...

Sevgili Bilge, evet benim halamdan sonra en cok izledigim bloglardan biri sizsiniz o yuzden bir odul de benden size:))
Oglunuzun dogum gunu kutlu olsun.
Nice mutlu senelere..Ciftlikte iyi dinlenmeler esinizle.Sevgiler,Didem

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

Sevgili Didem'cim, odul icin cok tesekkurler. Firsat buldugumda hemen bununla ilgili bir yazi yazacam..Tekrar cok tesekkurler!

Zeugma dedi ki...

nihayet bu zarif ödülün için buradan da teşekkür etme imkanı buldum sevgili Didem..

Bloguna dün verdiğin linki adres çubuğuna kopyalayıp denerken ulaştım.
Ve neyseki artık profilin de dahil herkese açık hale gelmiş..
Zevkle takip edeceğim bu güzel blogu..
Sevgilerimle....

didem dedi ki...

Zeugma rica ederim. Blogunu Bilge (Bekdik) sayesinde okumaya basladim. Basladigima da cok memnunum. Zevk alarak okuyorum. Benim bloga gelince yardimina tekrar tesekkur sayende profilim herkese acildi. Oh dedim.
Sevgiler,Didem