4 Haziran 2010

Bitise kosmak



Kilo vermek, sekle semale girmek amaciyla basladigim spor su an en buyuk tutkum, en buyuk sohbet konum, en buyuk hobim oldu. Bundan da cok mutluyum. Belki yakinimdaki insanlar "amaaan Didem'in agzindan da spordan baska birsey cikmiyor" diyorlar ama ne yapalim, insan kendini mutlu eden seyi anlata anlata bitiremiyor.

Oglum Berk dogdugundan beri calismiyorum. Sekiz sene oldu. Bir ise yarama, birseyleri basarma hissini nasil ozledim anlatamam. Bu spor meselesi yavas yavas basardigim ve hedefledigim seylere adim adim yaklastikce bana inanilmaz keyif veren birsey oldu. Aldigim hazzi anlatamam.

Hem kilo verdim, hem daha saglikli hissediyorum, hem de spor yaptigimdan dolayi daha bilincli beslenmeye ozen gosteriyorum. Ayni konularda okuyan, spor yapan insanlarla arkadaslik yapiyorum. Spor yapmak bir yasam bicimi haline geldi benim icin.

Eskiden hic kosamazdim gururla soyluyorum artik 40 dakikaya cikardim kosuyu.



6 Haziran'da, bu Pazar, kanserliler yararina yapilacak kosuya katiliyorum. Sagolsun buradaki Turk arkadaslar haberdar ettiler.

Bir arkadasimla birlikte kosacagim. Fiziksel olarak hazirim ama hic baska biri ile ve dogada kosmadim nasil olacak merak ediyorum.

Gecen gun t-shirt ve sirt numaram geldi. Birgun kosuya katilacagimi biri soylese inanmazdim. Insanin azmederse basaramayacagi sey yok. Umarim kanser arastirmalari icin hem dikkatler cekilmis olur hem de katki saglanir.

Bana sans dileyin...

Didem

6 yorum:

yaban dedi ki...

vavv.. iyi sanslar didem.. benim de kosabildigim sure en fazla otuz saniye.. sonra ayagimi kaldiramiyorum,, seni cok takdir ettim ve umut verici sozlerin icin de tesekkurler, kimbilir belki ben de gunun birinde ko-sa-bi-li-rim,

Selma Er dedi ki...

koşuda başarılar..koşunun başında en yüksek hızınla koşup,hemen gücünü tüketme..yavaş yavaş hızlan..inşallah doğru koşu ayakkabın vardır..zaten birinci gelmekten çok yarışa katılmak ve derecen ne olursa olsun yarışı tamamlamak önemli..bir de amaç önemli tabii.dünyanın her yerindeki kanser hastalarına acil şifalar diliyorum bu vesile ile..sevgiler..sonucu haber ver..

Selma Er dedi ki...

yeni blog fotoğrafın çok güzel..şimdi blogun gözüme daha güzel gözüktü..sevgiler..

didem dedi ki...

-Baris cok tesekkur...Yaris bugundu...Hikayesini yazicam okursun...Yapamam deme, sloganimiz ACI YOK!
-Halacim nasihatlerini dinledim merak etme temkinli gittim.Hala yasiyorum ama yoruldum simdi dinleniyorum....Oldu bitti...Cok optum

Cigdem dedi ki...

canim, kosmak yurumek hareket etmek gercekten cok onemli.ne guzel bu basariya erismissin.kutlarim canim..

didem dedi ki...

Cigdem'cim kesinlikle...Hem moral motivasyon hem de kendini guclu hissediyor insan...Sen de kosmaya/yuruyuse devam et.opuyorum