12 Mayıs 2010

Washington'da anneler gunu...

Anneler gunu sabahi, Pazar gunleri icin planladigimiz Mom's Boot Camp (buradaki Turk annelerle acikhavada yaptigimiz bir saatlik spor) icin erkenden kalktim esofmanlarimi giydim. Birseyler atistirmak icin mutfaga yoneldigim sirada Engin "dur girme!" deyince anladim birseyler oldugunu.



Bes dakika sonra bir de gittim ki neler goreyim, tepside ustu kasarli ekmekler, taze sikilmis portakalsuyu, kahve ve tek kirmizi gul. Sabah sabah cok mutlu oldum tabi. Kosu icin de doping oldu.





Kahvaltimi yapip ciktim. Piril piril gunesli bir havada sevdigim uc arkadasimla kostuk, bagirdik, cagirdik, yerlerde surunduk. Harika bir saatin ustune eve gittigimde en sevdigim uclu beni kapida piril piril giyinmis sevinc cigliklari ile karsiladilar. Sarildik opustuk.



Sonra balkonda bu sefer spor ustu sandvicim ve cayim geldi. Pudra sekerli cilekler ile simartilmaya devam...Cicekler ve hediye toreni...Biraz da opusme koklasma...Berk bana cok guzel bir resim cizmis. Resimde dordumuz variz ama dikkatimi ceken sey, en buyuk beni cizmis. Berk'cigim niye ben boyle buyugum herkesten dedim ,cunku bugun Anneler gunu senin gunun, o yuzden seni buyuk yaptim dedi. Cocuklar...



Sonra Turkiye'yi aradik, kayinvalidemi, annemi, anneannemi ve Filiz ablayi.



Oglen Turkce hikaye saati icin kutuphaneye gittik. Gunun anlam ve onemini pekistirmek icin hikaye okuyacak annelerden biri bize Anneler gunu sarkisi hazirlamis. Duygusal dakikalar yasadik hatta bu sarkidan sonra bir de selpak dagitmak lazim diye espri yaptik. Baktim birkac arkadasin gozlerini sulanmis, saka maka ben bile aglayacaktim neyse bozuntuya vermedim.

Hikaye saatinin ardindan Engin'in Canada'dan bizi ziyarete gelen arkadasi Mehmet'i aldik Seattle'a ogle yemegine gittik. Dilerdim Mehmet'in esi Aysegul ve tatli kizlari Gunes de bizimle olabilseydi.

Renkli dolu dolu guzel bir Anneler gunu oldu. Butun annelerin anneler gunu kutlu olsun!



Sevgilerimle,

Didem

3 yorum:

Selma Er dedi ki...

canım...siz mutlu olunca ben de çok mutlu oldum..en çok da anneleri aramanıza,sürprizlere,gülen yüzlerinize..ve tabii ki en sevgili halasının sözü dinleyen güzel kızıma..her gününüz,her anneler gününüz böyle güzel,böyle mutlu geçsin..eşin,evlatların,uzakta da olsa tüm sevdiklerinle..uzakları yakın yapmak biraz da senin elinde..engin gelemese de ,sen bu yaz çocuklarla gel..öptüm hepinizi..

bilge dedi ki...

mutluluğun resmi bu olsa gerek allah mutluluğunuzu daim etsin çocuklarınla ve sevdiklerinle daha nice anneler gününe diyerek anneler gününü kutluyorum sevgili didem sevgiler..

didem dedi ki...

-Halacigim keske orada olup anneler gununde seni de yanaklarindan opebilseydim...Gelmek istiyoruz ama dusunmek gereken birsuru ayrinti var..Bakalim kismet...

-Sevgili Bilge cok tesekkurler guzel sozlerine...Umarim senin de gunun guzel gecti.Sevgiler