24 Mayıs 2010

Koleksiyonum



Uzunca bir suredir neredeyse universite zamanindan beri Prenses Diana ve Ingiliz Kraliyet ailesi ile ilgili kitap, dokuman ,magazin her turlu belgeyi biriktiriyorum.
Gezmeye gittigim sehirlerde mutlaka sahaflara ugrayip bakiyorum ben de olmayan bir tane bulabilir miyim diye. Seattle'da uc-dort kitap daha buldum. Hatta esim gecen sene yilbasi hediyesi olarak verdigi hediyelerin yani sira bir de Diana kitabi hediye etmisti ne kadar sevdigimi bildigi icin.

Gecen gun evine gittigim bir arkadasim benim icin yeni bir kitap almis kutuphaneden.
Harika bir jest! Cok mutlu oldum. Dusunceli arkadasim cok tesekkur ederim.

Didem

4 yorum:

Selma Er dedi ki...

senin kızın ece de diana gibi bir prenses..güzel koleksiyon,devam et..

Cigdem dedi ki...

simdi ne zaman diana ile bir haber,resim gorsem gorsem,seni hatirliyorum :)
Lady Dido :)

didem dedi ki...

Cigdem'cim cok tesekkur yorumuna.
Hatirlarsin tabi bize geldiginizde az samatasini yapmadik...opuyorum

bilge dedi ki...

bende kitaba almaya başladığımda bazen ipin ucunu kaçırıyorum bazen yılar önce okuduğum kitabı tekrar aldığım oluyor :)
sevgiler türkiyeden sevgili didem..