29 Mayıs 2010

Kendimle basbasa iki saat


Bugun Cumartesi disarda sakir sakir yagmur yagiyor. Sabah kizim Ece'yi bale dersine goturdum. Uzun suredir islerin, kosturmacalarin, planlarin, programlarin arasinda sikistim. Biryerlere yetismek icin kosturdum. Haftaya ilk yarisima katilacagim ve inadina bir senedir sorun cikartmamis belim hafif kasildi su son iki hafta.

Ya spora cok yuklendim, ya stres yada yeni basladigim chiropracter'in yaptigi itme kakmaya karsilik vucudumun verdigi tepki bu, bilemiyorum....Chiropracter neyin nesidir dersiniz Turkiye'de sanirim karsiligi yok ,kirikci cikikci gibi, en yakin tarifi fizik terapiye benziyor diyebilirim. Kemikler ve vucut anatomisinde uzman kisi sizi sirtinizdaki belinizde boynunuzdaki belli noktalardan baski uygulayarak tabiri caizse kuturdetiyor. Sirtinizdan butun omuriliginizden buyuk bir catirdi kopuyor. Ben simdiye kadar boyle birsey hic denememistim. Akupunkturcum tavsiye etti.

Uzun lafin kisasi bugun uc saati kendime ayirdim. Rahatlama, gevseme, stres atmaya ayirdim. Dogru spora gittigim klube attim kendimi. Mayomu giyip buhar odasini boyladim. 10-15 dakika buharlandim sonra bir dus arkasindan bu sefer sicak havuz. Sicak havuza kaplica diyorum. Kaplicada 10 dakika arkasindan dus ve bu sefer koltuklara serildim. Keyifle yeni basladigim romanimi okumaya koyuldum. Ayse Kulin'in Gece Sesleri.

Uc saat hakikaten ruhuma ve bedenime cok iyi geldi. Daha sonra esim cocuklarla beraber geldi cafede birer kahve ictik...Kosusmacaya kaldigim yerden devam edebilirim artik...

Didem

6 yorum:

Selma Er dedi ki...

aman kızım kendini çok yorma..spora da çok yüklenme..kırıkçı-çıkıkçılara da güvenme..laf atana cevap verme..terli terli su içme..daha ne diyeyim..sevgiler..

Cigdem dedi ki...

ben ce de sporu agir yapma,cokgecmis olsun.ince yapilisin agir spor vucudunu gercekten zedeler.
ben bir 45 dakika kosuyorum,eve gelince ertesi gun dahil,kemiklerim agiriyor,ince kemikliyim cokkosarsam olecegimden falan korkuyorum :))
ama sauna,sicak havuz istedigin kadra gir,dinlen,onlar asil bize iyigelen seyler:)
esin ve cocuklarinla gununu harika bitirmissin,ne guzel..

bilge dedi ki...

bak Selma hanım neler söylemiş halan doğru söylüyor sporun fazlasıda iyi değil sevgili didem.. türkiyeden kucak dolusu sevgiler..

Emel dedi ki...

Slm Didem,

Ben Vancouverda yasıyorum. Blogunu çok beğendim.
Keske yazmaya dvm etsen. Bu kırık cikikci iyi geldimi mrk ettim. Şevgiler

Emel

didem dedi ki...

Emel merhaba,
Komsu sayiliriz. Vancouver'a henuz hic gitme sansim olmadi, cok guzel diyorlar. Senin blogun var mi?
Kirik cikikci super:)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Selam Komşu,

Ben de Seattle a hiç gitmedim ama güzel old. Duydum.
Benim blogum yok. Tesadüf blogunu gördüm ve bel ağrısı çektiğim icin hemen dikkatimi çekti. Çok pahalidir sanırım.
Ama iyi geliyorsa bir kere bile olsa gitmek isterim. Gurbet zor burda her gun aynı geçiyor. Orası da öyle mı arada bir görüşelim sevgiler