17 Mayıs 2010

Kelsey Creek Farm



Bundan birkac hafta once Kelsey Creek Farm'a gittik. Ailelere acik hem aktivite yapabileceginiz hem kucuk ciftlik hayvanlari gorebileceginiz hatta sevebileceginiz aileniz ile guzel bir gun gecirmek icin ideal bir yer burasi. Gittigimiz haftasonu aileler icin festival vardi. Normal zamanda atlar, traktor gezisi ,kucuk ciftlik hayvanlari olurken festival kapsaminda kucuk kucuk kulubeler hazirlamislar. Herbirinde cocuklar icin yarismalar, oyunlar, pamuk helvaci, patlamis misirci, gezi traktoru, hem sevmek hem de tur atmak icin midilliler, atlar, inekler, domuzlar, koyunlarin tuylerinin kesiminin gosterildigi kulubelerle civil civil cocuklarin hatta bizim bile ilgimizi cekecek birsuru sey vardi.



Turk arkadaslardan bazilari bu aktivitelerden once piknik icin gelmisler, acikhavada guzelce yemeklerini yiyorlardi.



Biz ilk aktivite olarak populer ve kalabalik olmasi dolayisi ile ve de yapmadan donulmez dusuncesi ile midilli kuyruguna girdik. Berk boy ve kilo barajini henuz asmamis ki binebildi.

Yanlarinda iki abla ile tur atti bizimkiler. Ece cok girdin, ozellikle agabeyinin yaptigi herseyi denemek istiyor. Berk'in dort yasindan kalma bir at tecrubesi var, sukrediyorum ki bu korku onu atlardan uzaklastirmadi. Bundan once Texas'da iken Cadilar bayrami sirasinda cocuklari atlara bindiriyorlardi. Turu bitirince ata avucundan havuc vermene izin veriyorlar. Bizimki at tam havucu alacagi zaman elini korkup kapatinca hayvan isirmak degil sadece elinden havucu alabilmek icin hafifce elini aralamaya calismisti disleri ile. Ben bile panik olup urkutmustum o goruntuden, Berk cok aglamisti. Ama atin terbiyecisi bu at hem cok kucuk hem de atlar etobur olmadigi icin isirmazlar sadece havucu yemege calisiyordu diyince rahatlamistik.



Ondan sonra sosisli sandvic alip kaldirima oturup yedik. Ardindan bu sefer at sevme yerine gittik. Hem cocuklarin sorularini cevapliyorlar hem de ati seviyorsunuz.



Sonra Berk ile Ece samanda oyuncak bulma yarisi yaptilar. Ziplama oyuncaklari ile zipladilar, misir aldik. Berk pamuk helva istedi ama inanilmaz uzun bir kuyrukta onbes dakika bekleyip pes ettik. Baska bir zaman alma sozu verince de bize kizdi.

Guzel bir gundu...

Didem

4 yorum:

bilge dedi ki...

AİLENLE VE ÇOCUKLARLA GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMİŞSİNİZ OĞLUM KÜÇÜKKEN ANNE SÖZ VERİYORUM KOLA İÇMEYECEĞİM BANA LÜTFEN AT ALIRMISIN DERDİ :)
O HAYVAN I HİÇ GÖRMEDİM İLGİNÇ VE SAÇLARI DİYELİM O AYRI BİR İLGİNÇ GELDİ BANA SEVGİLER..

Selma Er dedi ki...

ne güzel bir gün geçirmişsiniz..doğa ve atlar..hatırlıyorum berk'in elini ısırmıştı at..fotolar da çok güzel..öptüm hepinizi..

didem dedi ki...

-Sevgili Bilge,cok tesekkur...Hakikaten guzel bir ani oldu. Ah ah ah oglunun tatliligina bak!Ben bu tip sozleri bir deftere yaziyorum ve ara ara okuyorum. Daha gecen gun Ece'ye (3 yasinda)buyuyunce ne olacaksin dedim,Berk gibi abi olucam diyor.Ben simdi bunu deftere yazmiyim de ne yapayim.Sevgiler
-Halacim cok tesekkur...Burada ciftlikler yilin 365 gunu acik oluyor,sadece festival kapsaminda degil ara sira hayvanlari sevmek icin de gidilebilir.opuyorum

seezeey dedi ki...

Pamuk helva almadik diye de ben kotu adam oldum. Tamam baba kalbi dayanmaz derler ama uc kurusluk pamuk helva icin 45 dakika kuyrukta mi beklenirmis? Hala bir pamuk helva borcum var cocuklara bu arada...