18 Mayıs 2010

Ev terligi



Benim bu yasima kadar ev terligi kulturum olmadi. Annem evden bazen gidecegi yere terlik gotururdu ama bunlar alelade terlikler olurdu cogu zaman. Evde surekli giydikleri yani oyle yirtik patlak falan degil ama yilanderisi gibi birsey de degil yani. Onu hic farkli bir terlik gotururken hatirlamiyorum.

Bu yasimda gittigim caylarda dikkat ettigim farkettigim su oldu, ev terligi modasi var. Rugan olanlar, sivri topuklular, kut burunlular, kiyafete gore alinanlar v.s.

Cocuklari alelade seyler giymis ama ev terlikleri son moda olanlar gordum. Ev terliginde cigir acanlari gordum. Benim giydiklerim meger hicmis, terlik degilmis. Terlige hayat verenleri gordum. Oturdugun zaman terliklerine gozler kaydigi zaman utanmamalisin. Hatta konusma arasinda ufak ufak bacak sallanarak terlik on plana bile cikartilmali o terlige hakki verilmeli diye dusunmeye basladim.

Ev gezmelerinde terligin yeri cok onemli imis. Ben bunu daha yeni ogrendim. Ama kizima kucuk yasta ogretecegim hic olmazsa o benim dustugum durumlara dusmesin.
Hele hele corapla oturmak ne kadar asagilayici onu siz tahmin edin. Ev terligin yoksa hic gelme. Disari bile cikma.

Evterligi modasina yavas yavas adapte olmali. Bunye ters tepki verebilir aliskin degil cunku.

Bu da boyle eglenceli bir yazi olsun..

Didem

3 yorum:

bilge dedi ki...

ilginç bir konu bende ilk evlendiğimde bilmezdim şimdilerde birde ayakkabı modası var gezme ayakkabıları evde giyiliyor:))))

Cigdem dedi ki...

cok komiksin Didem'cim,benim de en yabanci kaldigim konu bir misafirlige gidince ev terligimi yanimda goturmek ti,hep corabimla yetinirdim,artik oyle olmayacak,ben de kendime rahat bir ev ayakkabisi aldim :) tabi ki ucuzluktan :)
senim kirmizi kokos terliklerini artik kimse unutmaz.her toplantida hani su kirmizi terlikli bayan diye aranirsin..:)) iyi secim,,damgayi vurdun :))
cok opum
cigdem may

didem dedi ki...

-Sevgili Bilge modayi yakinda takip etmek sart insan zor durumda kaliyor. Artik gittigin evlerde ayagina bakiyorlar ilk olarak:)))

-Cigdem'cim yeni ev ayakkabilarini gule gule kullan. En azindan sen rahatlikla topluluk icine girebilirin artik. Icin rahat olur basin dik olur:)))optum