17 Mayıs 2010

Bu nasil bir hayvan?



Ara sira Ece ile gittigimiz hem annelere hem cocuklara gore bir cafe var. Orada kucuk bir golette kazlar ordekler oluyor. Hatta tavuklar horozlar...



Ama bu gordugumuz hayvani ben simdiye kadar hayatimda hicbiryerde gormedim. Ne hayvanat bahcesinde ne kitaplarda. Gecen gittigimizde arabayi calistirirken tam ayrilacagimiz sirada gormus gulmekten direksiyonu kiramamistim bu sefer hazirlikli gidip fotografini da cektim.




Bu nasil bir sac modelidir. Buna ibik veya tuy demek mumkun degil ozenle kesilmis model verilmis sanki. Yururken hani fonlu saclar hafif hafif hoplar ya bununki de oyle hopluyor.

Saga sola donerken kahkuller savruluyor. Peruk takmis gibi saka gibi birsey.



Aklima geldikce hala guluyorum. Hatta moralim bozuk oldugunda bakmak icin bastirip biryere asmayi bile dusundum.

Bu ne komik birsey boyle!

Didem

4 yorum:

Selma Er dedi ki...

ece'nin iki kulak yaptığın tokalarını çıkarıp hayvancağızın saçlarına taksaydın keşke..

didem dedi ki...

Tokalari taksak hic abes olmazdi...Hatta hayvanin yuzu gozu ortaya cikardi belki.Gercekten komikti...

Cigdem dedi ki...

gecekten ne kadar ilginc bir kus:)) peruklu :)) cok var boyle peruk takmis gibi olan kuslardan:) ben de Denver hayvanat bahcesinde cekmistim fotosunu,bulursam yollarim sana:) baka kalmistik siizn gibi :)

didem dedi ki...

Cigdem'cim o fotoyu bulursan yolla merak ettim. Bu hayvani birgun gosteririm sana. Hep o gittigim cafenin oralarda oluyor.opuyorum