27 Mayıs 2010

Bainbridge Island gezmemiz



Seattle'dan feribotla gidebileceginiz birsuru ada var. En yakinlarindan biri Bainbridge Island. 15 dakika sonra adaya adim atiyorsunuz. Ada kucuk, sakin, yesillik ve huzur verici. Hava guzel oldugunda sik sik gidiyoruz. Seattle sikca yagmurlu oldugundan gunesli havalar kacirilmayacak kadar kiymetli. Gunes actigi an isinden erken cikanlar mi istersiniz, derhal bisikletine atlayip doga turlarina mi cikanlar herturlusu mevcut. Iste boyle havalarda biz de kacirmadan biryerlere gidiyoruz.



Bu sefer arkadaslarimiz Sema Kamil ve cocuklari ile gittik. Onlarin bildigi guzel bir sarapevi varmis yol ustunde oraya ugrayip bir sise Rose aldik. Kamil frambuazli sarabi cok tavsiye etti hatta onlar her adaya gidislerinde bir sise aliyorlarmis.



Ondan sonra dogru gizli cennet kosemize gittik. Bu gizli koseyi bir tesaduf sonucu bulduk. Halka acik bir kumsal ariyorduk ki adanin yerlisi oldugunu tahmin ettigimiz bir bey bize bir kumsal tavsiye etti o gunden beri surekli oraya gidiyoruz.



Daracik bir patikadan oyle bir yere cikiyorsunuz ki ruya gibi cennet gibi. Kus sesinden baska cit yok sadece suyun sipirtisi, ara sira gecen teknelerin sesi ve yurudugunuzde bastiginiz taslardan cikan sesler. Tek kelime ile huzur verici.



Sezlonglarimizi acip oturduk. Cocuklar da kumlarla oynadi, kabuk topladilar. Tazelenip eve donduk.

Didem

7 yorum:

bilge dedi ki...

TAZELENİP DÖNMEK KUŞ SESLERİ İÇİNİZ HUZUR DOLMUŞKİ HUZURUNUZ YAZINIZDA BİLE HİSSEDİLİYOR.SİZİN ADINIZA ÇOK SEVİNDİM İZMİRDEN MELTEMLERLE SELAMLAR GÖNDERİYORUM..

Selma Er dedi ki...

çok iyi yapmışsınız..bir dahaki sefere bizim için de gezin,deniz kabuğu toplayın..kumsalın,denizin,çocukların fotolarını daha çok çekin..siz en iyisi gizem ile beni evlat edinin..biz kendimiz bizzat gezip,fotolar çekeriz,fazla sesimiz çıkmaz..öptüm hepinizi..sevgiler.

didem dedi ki...

Sevgili Bilge hakikaten kucuk kacamaklar guzel...Insana doping oluyor...Ben de Washington'dan Izmir'e selamlarimi gonderiyorum.
Benim babam da Izmir'de yasiyor.
Sevgiler

didem dedi ki...

Olur halacim birdahaki gidiste daha cok deniz fotosu cekerim. Buraya ne zaman geleceksiniz? Gelin ben ikinizi de evlat edinir himayeme alirim. Tas kabuk toplama isi Berk'in. En son topladigi taslari mumlugun kenarina sus olarak koyduk.optum

Cigdem dedi ki...

Didem'cim sen benim washington Gezi turcum oldun,ne guzel anlatmissin,artik gitmezse ayip olcak:))

Cigdem dedi ki...

Bu arada o cennet kosesine nasil gidecegiz? bize de tavsiye ediniz canim :)

didem dedi ki...

Cigdem'cim cok sagol. Bir haftasonu beraber gidelim...cok optum