17 Mayıs 2010

70'ler 80'ler Partisi



Washington'da yasayan Turkler olarak bayan arkadaslarla ayda bir toplaniyoruz. Cocuklari ve esleri evde birakarak hem stres atiyoruz hem birbirimizi gormus oluyoruz hem de her seferinde eglenceli bir organizasyona ortak oluyoruz.



Simdiye kadar Japon restauranti, Bowling, Tunus restauranti, arkadaslarimizin evinde partilere ve en son gectigimiz Cuma bir arkadasimizin duzenledigi 70'ler
80'ler temali bir partide biraraya geldik. Ben mavi perugum ve lila tuylu aksessuarimla katildim. Kocaman gunesgozluklerimle Safiye Ayla ile Aysel Gurel arasi karma bir tip oldum ciktim.



Hala fotograflara baktigimda kendimi taniyamiyorum. Once Erol Evgin, Tanju Okan, Seyyal Taner ile yumusak yumusak baslayip yavas yavas Ajda, Madonna, Lambada derken tempoyu arttirdik.



Bazi arkadaslar annesi ile gelmis. O annelerin yuzume bakarken ki ifadelerini gormeniz gerekirdi.





Yirmi yirmibes kisi vardik herhalde. Gulduk, eglendik, dans figulerimizi yaptik.
Cok hos bir gece idi. Ayda bir stres atmak icin bundan iyi firsat olmaz.



Partinin sahibi sevgili Ayten'e kucak dolusu sevgiler...

Fotograflarin devami icin tiklayin


Didem

2 yorum:

aslı dedi ki...

supersin...bu kadar enerji...

didem dedi ki...

Asli'cim hemen anne modundan cikip parti moduna girdim. Perugum gozlugum nasil ama!!!Sevgilerimle