6 Nisan 2010

Sans mi kader mi?


Hayatimda neye buyuk istek duysam o bir sekilde gerceklesti.Ya karsima yardim edebilecek biri cikti yada ben bir sekilde o kiside buldum kendimi,yada o konunun icine daliverdim durduk yerde.

Kimi dusunsem beni aradi.Olmayacak seyler aklimdan gecti ve oldu.Bu telepati mi sans mi kader mi?

Bir dilek tutup allahim karsima beni cok sevecek birini cikar dedigim gunun ertesi gunu sokakta esimle tanistim.

Hayatimda en cok yurtdisina gitmek istiyordum.inanilmaz bir istek vardi icimde.Postadan dayimin Kanada'ya davetiyesi cikti.

Yagmur yagan biryere gitmek istedim Ingiltere'ye gittim ve su an Seattle'da yasiyorum.

Simdi yavas yavas hedefimi maratona katilmak olarak degistiriyordum ki bir zamandir aklimda bu mesele...Nereden baslasam,yarislar nerelerde yapiliyor,bu bilgileri nereden bulurum nasil yaparim derken maratonun ustadi biri ile tanistim.Maraton bilgileri e mailleri yagiyor bilgisayarima.

Sansima sukrediyorum.Tesekkurler.

Didem

1 yorum:

Selma Er dedi ki...

insan kendi kaderini kendisi yapar derler..herşeyi hayatın akışına bırakırsak,hayat yanımızdan akıp gider..bazen suyun yönünü değiştirmemiz gerekirse yapmalıyız..kendimize ulaşabileceğimiz hedefler koyarsak,sadece hayal etmekle kalmayız,o hedefler birgün gerçekleşir..sen de olabilecek şeyler istemişsin..birçoğu olmuş..aferin devam et..şansını da,kaderini de kendin yarat..sevgiler..