13 Nisan 2010

Ogluma basket ogretmeye basladim


Uc yasindaki kizim Ece dogdugundan beri Berk ile birebir yaptigimiz seyler azaldi, araya ufak bir detay girdi;Ece. Ucumuz birlikte birseyler yapmak guzel ama sadece Berk ile vakit gecirmek zorlasti.

Hem oglumla beraber birsey yapmak hem de iliskimi guclendirmek icin guzel bir firsat cikti. Berk benim gibi spora merakli. Karate zaten yapiyor,futbol ve basketbolu cok seviyor.

Berk'e basket ogretmeye basladim. Ilk antremanimizi gecen haftasonu yaptik. Hem onun hem benim cok hosuma gitti. Ozlemisim oglumla birsey yapmayi.

Ece de yanimizdaydi ama o gun hava deli gibi ruzgarli oldugundan ruzgardan korkup kosa kosa eve babasina gitti.

Ilk calismada gogus pasini ogrettim Berk'e...Top surduk ,pas atmayi ogrettim.
Konsantre olmayi ogrettim. Ilk basta attiklari degil ama dedigim gibi potaya konsantre oldugunda attiklarinin hepsi girdi. Berk hic fena degil. Spora cok kabiliyetli...Ana ogul guzel vakit gecirdik.

Oglumla birseyler yapmayi ozlemisim.

Didem

Hiç yorum yok: