10 Nisan 2010

Esinle kavga mi ettin dogru alisverise!



Merak ediyorum her esi ile tartisan yada morali bozulanlar kendini alisverisle mi rahatliyor? Yoksa sadece ben miyim boyle yapan? Sadece ben isem bozulucam biraz.
Ben ne zaman esimle konusmuyor olsam derhal birseyler almak, para harcamak ihtiyaci hissediyorum. Atli kovalar gibi kucuk kucuk de olsa mutlaka alisverise kosturuyorum. Aldigim seyler bir nevi uzulme Didem diyor sanki. Birsuru uzulme Didem bluzlarim ,uzulme Didem cantalarim,ayakkabilarim oluyor o donemde. Almak iyi geliyor. Hani uzgun oldugunda bazisi cips yer, bazisi dondurma yer bazisi aglar bazisi hayata kuser ya iste ben de alisverise gidiyorum.

Cunku tamamiyle ozgurlugu ve kredi kartlarini elime gecirmis oluyorum. Napalim kusme o zaman bana. Kusersen alisverise gidiyorum ,ogren. Ne arayan ne soran olmamasindan istifade ediyorum.

Ogluma,kizima,kendime aliyorum.Aliyorum da aliyorum...Cok da iyi geliyor.

Akli olan bana kusmez!

Didem

5 yorum:

Selma Er dedi ki...

sen gel de benim çantalarımı gör..demek sık sık canım sıkılıyor..kızıyorum birilerine,kendime,memleketin haline..iyi ki burada yoksun..yoksa elimden alırdın aldıklarımı..

Sevim dedi ki...

Didem'cim super yazmissin! esprili anlatisin hosuma gitti. Ben de morali bozukken alisveris yapmasini sevenlerdenim, gercekten insan kendini daha rahat ve ozgur hissediyor. :)

Canan dedi ki...

Didemcim,

Kusluk bahane, alisveris sahane:)

gülsev dedi ki...

Didemcim,
kime kızdığım ya da küstüğüm önemli değil ama gerçekten en etkili rahatlama şekli benim içi de alışveriş yapmak. Özellikle çanta ve ayakkabılara dayanamıyorum...

Cigdem dedi ki...

Didem'cim ben esimle tartisinca evde kalamayan tiplerdenim:)ki U Village bize en yakin shopping yeri,almadigim sey kalmadi:) ama dargin da olsak ta olmasak ta en sevdigim rahatlama stress atici sey benim icinde alisveris:))