17 Nisan 2010

Cok kotuyum hem de kandirikciyim ben



Cocuklar olmadan elimi kollumu sallayarak bir gun geciriyorum. Aliskin da olmadigimdan sanki ellerim fazla bos,arabada surekli dikiz aynasindan arkaya bakiyorum Ece varmis gibi geliyor. Magazalarda bile aglayan cocuklara irkiliyorum bir an.Cocuksuz gezmeye aliskin degilim ben.

Bugun biraz kafami dagitiyorum ,magaza geziyorum,alisveris yapiyorum.Kosturmadan rahatca ozgurce.Guzel degisik bir his.

Yoruldum...Yorulunca ne lazim yorgunlugu alsin?Kahve tabiki.Bu sefer degisiklik olsun diye Sturbucks'a gideyim dedim. Kahvemi aldim laptopumu actim aman ne goriyim internet yok. Keyfim kacti. Gittim kasadaki kiza sordum megerse belli bir prosedur varmis. Efendim kart alicaksin en asagi bes dolarlik harcama yapicaksin sonra sana sifre vericekler v.s. olme esegim tarzi bir islem. Kahvemle rezil oldum.

Durur muyum yolun hemen karsisinda Tully's var. Bunlar iki rakip cafe Starbucks ile Tully's. Kahveyi Sturbucks yazisini kapatacak sekilde pecete ile sardim mumya gibi sonra dogru Tully's e geldim. Cok heyecanli casus filmi ceviriyorum gibi hayatima heyecan geldi resmen.Az dikkat ceken bir masaya oturdum kahveyi de geri plana aldim. Kimse gormuyor.Mis gibi de internet var.

Cok kotuyum ben cok. Hem de kandirikciyim.

Didem

2 yorum:

Selma Er dedi ki...

aferin..iyi yapmışsın..iki cafeyi birbirine düşürseydin..ikisinden de kahve,pasta,belki de yüklü bir tazminat,aylık maaş,çocukların eğitim masrafları,en sevgili halana alacağın hediyelerin parası..neler neler koparırdın o cafelerden..

Sezen dedi ki...

cok tatlisinDidemcim yaaa.. Guldurdun beni valla cok.. Seni hayal edebildim yani.. :)