5 Mayıs 2010

Acayip bir pot kirdim


Ameliyat olan bir arkadasimizi ziyarete gitmistik. Giderken guzel bir corba da goturdum. Maalesef oraya gittigimde yaptigim corbayi bile es gecirecek bir pot kirdim. Bizim ugrayacagimizi bilmeden evsahibi arkadasim helva yapmis. Bilmiyorum belki ameliyat olan esinin cani cekti yada oylesine yapti. Biz gittigimizde bir baktik tabaklar helva dolu. Ben de helva cok severim. Hem un helvasi hem de irmik severim. Hem sevindim hem de tereddutte kaldim hay allah esine yapti belki de biz adamcagizin helvasini yiyoruz dedim kendi kendime. Ve maalesef bu dusuncemi yukses sesle tekrarladim!
Ameliyat olan birine "Senin helvani mi yiyoruz denir mi?"...
Hala aklima geldikce utaniyorum.

Didem

2 yorum:

Selma Er dedi ki...

olsun..n'olacak..şaka olduğunu düşünmüşlerdir..sen iyi niyetle çorbanı yapıp götürmüşsün..daha ne yapacaksın..

bilge dedi ki...

bazen oluyor her insanın boş bir anı olur iyi niyetini samimiyetini bilenler şaka olduğunu anlamışlardır sevgiler..