24 Mart 2010

Washington'da yeni bir Turk cafesi aciliyor


Arkadasim Figen Washington'a Dallas'dan geldi.Biz de dort sene Austin'de yasadik hemseri sayiliriz yani.Cok tatli,titiz,konuskan,icten biri Figen.Daha ilk goruste sevdim.

Washington'da inanilmaz sayida Turk var.Ama maalesef o kadar Turk restauranti veya kafesi yok.Figen bu isin egitimini almis catering de uzman.

Redmond'da sadece catering olarak basladigi isini su an kafeye donusturme asamasinda.
Diliyorum Hidden Cafe hepimizin ugrak yeri olsun.Ben sahsen acilmasini dortgozle bekliyorum.Hem yemeklerinden tatmak hem de gittigimde arkadasimi gormek hos olucak.
1 Nisan'da aciliyor Hidden Cafe.

Figen'cigim yeni isin hayirli ugurlu olsun kazancin ve musterin bol olsun.
En iyi dileklerimle basarilar diliyorum akadasim.

HIDDEN CAFE

Adres : 2719 152nd Ave NE Redmond, WA 98052
Telefon:(425) 405-0686

Didem

3 yorum:

Hande dedi ki...

ooo super olacak insallah bu kafe... sabirsizlikla bekliyoruz....

Selma Er dedi ki...

Hayırlı olsun..kahve kokusu eşliğinde güzel sohbetler,kitap okumaları,keyifli zamanlar diliyorum..Figen Hn'a hayırlı müşteriler,bol kazançlar..

Adsız dedi ki...

Kutlarim ,Basarilar dilerim,Turk cafeler her zaman WELCOME to Seattle:) cigdem