31 Mart 2010

Happy Birthday Selo ile Belo

Bugun dunyanin en tatli ikizlerinin dogumgunu...Sari halam(Selma) ile Belo(Belma) halamin...Bu ikiz halalarin isimlerinden baska hicbirseyleri birbirine benzemez.

Selma halamin ilgilenmedigi konu yok gibi birsey.Fotografcilikta usta,turlu turlu koleksiyon sahibi,bakirlara merakli,eskiye bagli,duygusal,dusunceli,herturlu entellektuel olay ile ilgili sanattan muzige genis bir yelpazesi olan,bankaciliktan sigortaciliga emlakciliga kadar her konuda tecrubeli bilgili biridir.
Ugurlu sayisi 7 olup en sevdigi yerli sanatci Erol Evgin'dir bir de gunbatiminda fotograf cekmeden duramaz.Bir gezisinde turda herkesle beraber yururken dusup bacagini catlatmis o hali ile bile gunbatimi fotografi cekmistir.



Belma halam daha cok girgir samatadir,mutfakta cok iyidir,pratik zekadir,boyama suslemeden anlar,cok guzel sizinle beraber gozu sulanir aglar,guneste yanmaya bayilir,artik gercek rengi gorunmeyene kadar yanar da yanar,titiz,duzenli ve candandir.Bir de cok guzel cocuk okutur.Bizzat beni okutmustur.Cok ciddiyim...Universite...Hakkini odeyemem...

Ikisinin de hakkini odeyemem...



Canim halalarim dogumgununuz kutlu olsun..Mesafeye bakmayin gozunuzu kapayip bu kadar uzakta da olsam sarildigimi optugumu hayal edin...Yegeniniz

Dido

4 yorum:

Selma Er dedi ki...

canım,ağlattın beni..çok duygusal ve güzel yazmışsın..teşekkür ederim..içimden de geçti akşam..acaba didem blogunda benim için birşeyler yazar mı diye..çok mutlu oldum..yemeyip yediren,giymeyip giydiren sevgili halan..

Selma Er dedi ki...

şaka tabii.senin için hiçbir şey yapamadım.belma'ya da bahsettim yazdıklarından..öptüm..

didem dedi ki...

Askolsun hala...Nasil benim icin hicbisi yapamadin...Benim icin herzaman ablalik yaptin,cocuklugumdan beri bana baktin ,herzaman yanimda oldun, ne zaman ihtiyacim olsa yardim ettin,Tr de Cu abi ile ordan oraya bizi goturdun getirdin,resmen sirtinda tasidin,esyalarimizi satacagimiz zaman onca kisiyi aradin ,evlendigimde aldiklarini soylemiyorum bile.Seni tanitirken koca bir paragraf doldu ve bunlari yazmaya yer dahi kalmadi.Sana bir paragraf degil bir kitap yetmez ...Ben senin butun kalbini biliyorum ve cok seviyorum....Haaa unutuyordum bu blogu bile sayende ogrendim....opuyorum.

Selma Er dedi ki...

rezil ettin beni..aşkolsun..sen yazmaya,paylaşmaya devam et..