13 Mart 2010

Engin'le "date" yaptik...

Insanin cocuklarinin olmasi cok guzel harika bir sey ama bazen kari koca birseyler yapmaya,vakit harcamaya ihtiyac duyuyor insan.






Gecen haftasonu bir kacamak yaptik.Once Bellevue'deki sinemanin icinde bir pub'a gittik birseyler ictik...Bu arada bloguma koyucam dusuncesi ve heyecani ile yediklerim ictiklerimin dahi fotografini cekiyorum.Gorgusuzluk had safhada.!





Arkasindan da sinema...






"Ghost writer"i izledik.Politik gerilim...Guzeldi...

4 yorum:

Selma Er dedi ki...

arada sırada başbaşa kalmak lazım..bir dahaki sefere çocukları bana bırakın!!!öptüm hepinizi...

sema dedi ki...

ama ama hadi cocuklari ektiniz, bizi niye ekiyosunuz yahu :)))

saka bir yana cok iyi yapmissiniz canim, arada bir anne-baba olmaktan cikip iki sevgili gibi gezip tozmak da lazim. yarasiiiin ;)

didem dedi ki...

Seni dadi olarak buraya getirtsek...????opuyorum halacim

didem dedi ki...

Sema'cim sizi eker miyiz hic.Sizinle gecirdigimiz guzel yemekler ayri.Onlar hep olucak...Bu biraz plansiz ve ani idi.Bakma sen buna:))Ben sizin gibi sempatik uyumlu esprili bir cift bulmusum birakir miyim hic...Canim organizatorum.!!!Bir sonraki rezervasyonunu sabirsizlikla bekliyoruz.....
opucukler