20 Mart 2010

Bugun resmen "Washington'lu olduk







Iki senedir Washington'da yasiyoruz.Burada kar sporlari cok populer.Ona ragmen ne kayakta ne snowboard'da siftahimiz yoktu henuz.Onun otesinde "tubing" bile yapamamanin ezikligini,utancini yasadik.Bugun nihayet dananin kuyrugu koptu."Tubing"yapmaya gittik.Utancimizdan kurtulduk yani,artik basimiz yukarda.







Piril piril gunesli bir havada acikhavada olmanin keyfine vardik.



Ben ilk denemede bayagi korktum ama hic bozuntuya vermeden,sevinc cigliklari ile indim tepeden.



Engin Ece'yi aldi, ben cesaret edemedim.Berk ise ilk kez yapmasina karsin hic korkmadan kendini asagi ativerdi tam surat.Berk tam bir cengaver.





Asagi deliler gibi kaymak cok zevkliymis.Cocuklar gibi eglendik.Allahtan kayarak indiginiz o yolu yeniden yuruyerek cikmiyorsunuz.Kancalara bagli halde yukari cekiliyorsunuz.





Bilinmez ,belki bir dahakine kayak yapmayi deneriz...Maceraci bir aileyiz biz.Yenilik,eglence severiz.




Didem

3 yorum:

sema dedi ki...

yakisir arkadasima ;-)

seneye beraber snowboard'a gidiyoruz. hazirla kendini :))

Selma Er dedi ki...

çok güzel bir macera olmuş..fotolar da çok güzel..hepsini resimlerime kaydettim..sevgiler...

Hande dedi ki...

oo harika olmus Didemcim bu macera..Hayirli olsun Washington'lulugunuz ;-)