15 Mart 2010

Ayagima saglik



Blug caginda hani boyun birden attigi bir donem vardir.Kizlarinki erkeklerden cabuk uzar ,sonra erkekler kizlari gecer.Ilkokuldayim ve boyum atmis.Neredeyse butun sinif degil ama cogundan uzunum.Erkeklerden uzun olduguma sevinmeli mi uzulmeli mi utanmali mi bilmiyorum.Galiba biraz utaniyorum.O donem hep kambur yuruyerek gecti.Sinemaya gitigimde abla biraz egilir misin diye sesleniyorlar,sinifta artik en onde oturamiyorum.Beden egitiminde falan hep iten,tutan konumundayim.Uzun boylu oldugum icin oyle gorevler veriyorlar.Aslinda zorlu donemin bu olmadigini sadece bedenim degil ayaklarim da uzamaya basladiginda anladim.



Meger onlar cicim aylariymis.Ayagim bir uzadi bir uzadi.Bir de incecik.Hotdog gibi.Birsure parmaklarimi hafif one dogru kivirarak 36-37 giymeye devam ettim.O zamanlar rahat edebilecegim bir ayakkabi degil icine rahatca sigabilecegim ayakkabilar giymek benim icin oncelikti.(Su anda yazarken suratimizi gormelisiniz kendim yaziyor kendim guluyorum.Bir cafedeyim ve dudaklarimi sıkıyorum farkedilmesin diye)



Hep dikkati ayaklarimdan cekmeye calistim.Renkli giyindim,karsimdakinin gozleri yere dogru indiginde espri yaptim.Ayagim otuzsekizde durdu.Yillar gectikce daha buyuk numara giyenlerle karsilastim.Hatta boyu daha kisa olup da ayagi buyuk olanlar,kucuk olup sekilsiz olanlar ,taraklilar,nasirlilar neler neler...



Hatta oyle bir zaman geldi ki benim ayagim cok daha guzel dedim.Ayagimi turbandan cikarir gibi yavas yavas actim.Bottan,spora ayakkabidan terlik,sandalet,onden bantli ayakkabiya terfi ettim.Artik ayagimla tek vucudum.
Sosis ayaklarimdan gocunmuyorum ayaklarimi seviyorum.

Didem

3 yorum:

sema dedi ki...

ayagina saglik gercekten didosum. ozguvenine hayranim:)

sibel'ce dedi ki...

aynen benim koca restaurantta tuanayı güldürmek için zaten kocaman olan burnumu peçetelerle doldurup iki katına çıkarmam gibi:)) insanın kendisiyle barışık olması ne güzel değil mi didemcim.. bu arada senin ayakların güzelleşmiş ama benim burnum küçülmedi maalesef:)))))))

Adsız dedi ki...

Didem, ben de hazirlikta cok uzamistim. Sadece boyum, ayaklarim degil yani. Surekli kambur duran bir tiptim aman belli olmasin, kimse bakmasin diye. Hazirligin sonunda tiyatro sergilemistik, herkes beni ust siniflardan zannetmisti, ne kadar uzulmustum.
Herseyi oldugu gibi kabul etmeye basladigin anda, artik geriye sayma basliyor gibi, hadi hayirlisi:)