25 Mart 2010

2.Zuzu geliyor



Canim arkadasim Asli'nin yeri bende cok farkli.California'da iken Berk dogucagi zaman hep beraberdik.Benim icin ilkleri hep beraber yasadik o yuzden ozel arkadaslarimdan Berk'in manevi teyzesi Asli.



Onun dunyalar tatlisi Can'i dogdugu zaman inanilmaz sevinmistik.Maalesef mesafelerimiz acildi sonradan biz Amerika'ya donduk.Berk ile Can fazla hasir nesir olamadilar.



Can'a dogdugu gunden beri Zuzu diyoruz.Hatta Can ismini orta ismi gibi kullaniyoruz.Zuzu Can Korkut.



Gectigimiz haftalarda ogrendim ki canim arkadasim tekrar hamile!!!!!!2.Zuzu geliyor yani.Nasil sevindigimizi anlatamam Engin'le.



Ilk haftalar her zaman zor.Asli'cigim su aralar mide bulantisi seni carpmis vaziyette ama deviremeyecek merak etme.Birden gecicek.Ben de ayni seyleri yasadigim icin biliyorum.Asli analar yikilmaz!

2.Zuzu gelse bile ilkgozagrisi 1.Zuzu'nun yeri hep ayri ve ozel olacak.Yeni bebeginizi heyecanla bekliyoruz.

Sevgiler

Didem Ana

4 yorum:

aslı dedi ki...

didemcim,yazınla beni onurlandırdın...zuzu 2nd büyük bir sabırsızlıkla bekliyoruz,zuzu can da çok mutlu.hamileyken aklıma hep sen geliyorsun ne enerjik bir hamileydin,dinner partyler düzenliyordun sürekli,Berkin doğumu ,ilkleri,Berkin yeri özeldir ben de ilk kez bir bebeğin hamilelik ,doğum,ilk dönemlerinde bu kadar olayın içindeydim,gece Engin Berk geliyor diye aradığında yatktan telaşla fırlayıp,hastaneyi arayışımızı,sünnetini hiç unutmuyorum...Neyse ki teknoloji sayesinde Ecenin büyümesini de uzaktan da olsa izliyor,onu mıncıklayamadığım için üzülüyorum...hepinizi çok seviyorum canım Didem Anacım...
sevgiler ASLI

Hande dedi ki...

arkadasini, esini ve minik Zuzu'yu tebrik ederiz !!!! Zuzu ismini cok sevdim ;-)

Selma Er dedi ki...

Her iki evladının da sağlıklı,mutlu,başarılı olmasını diliyorum..aileye,sevdiklerine ve topluma hayırlı birer evlat olurlar inşallah..

aslı dedi ki...

iyi dilekleriniz için teşekkürler...sevgiler