3 Mart 2010

Cengiz agabey'e veda

Cengiz agabeyin anisina...





Burada Washington'da cok guzel bir insanla tanistim;Gulay.Cok guleryuzlu,tatli sevecen,oldugu gibi,yapmaciksiz,icten bir insan Gulay.Maalesef bu arkadasim 17 Subat'ta agabeyini kaybetti.



Benim Cengiz'i sahsen tanima firsatim olmadi.Gecen sene Temmuz ayinda kanser teshisi konulmasinin ardindan derhal kemoterapiye baslandi.Ona ragmen geri sayim da beraberinde baslamis oldu.Birkac ay iyi olusu hepimizin icine su serpti ,umut verdi ama Ocak ayinda Cengiz agabey artik kemoterapiye olumlu yanit vermemeye basladi ve kendisi 17 Subat 2010'da aramizdan ayrildi.



Gulay'cigim canini kaybetmek gibisi yok.Neler yasadigini,hissettigini tahmin edebiliyorum.Inanamazsin,inanmak istemezsin keske bir kez daha sarilsaydim bir kez daha opebilseydim dersin.Ben dedigim gibi tanimadigim halde su an bogazimda bir dugumle yaziyorum bunlari.






Arkadasim tum kalbimin seninle.Senin kardeslik gorevini yaptigini, son zamanlarinda agabeyinin yanindan ayrilmadigini biliyorum.Icini rahat tut.Bazen insanin elinden baska birsey gelmiyor.Umarim agabeyini guzel anilarla hatirlarsin hep.

Gulay'in agabeyinin cenazesinden sonra Amerika'ya donerken ucakta yazdigi bir siiri var,




Kirmizi Guller

Sonsuzluga acilan kapinin onunde
Kirmizi guller gonderiyorum
Sana gec kalmisligimin
Borcunu odemek istercesine

Biliyorum zaman hic bir seyi geri getirmiyor
Yasanilan ne varsa gecmiste
Oylece duruyor karsimda

Ben bir cocugun annesine
Sarilir gibi sariliyorum yasananlara
Gelecek ve gecmisi
Bu gunde tutmak umuduyla

Oysa yasanacak daha ne
Guzel gunler vardi
Sana doyamadan nasil gittin
Bu kadar cabuk, ansizin
Sesin kulaklarimda cinliyor
Ardi kesilmeyen bir turku gibi.

Kirmizi guller yolluyorum
Sonsuzluga acilan kapinin onunde
Oylece yapayalniz!!!!!!!!.

02/04/2010 "Cengiz agbime"

1 yorum:

Selma Er dedi ki...

mekanı cennet olsun..sevdiklerimize sağlıklı iken,henüz birlikte çok şey yapabilecek iken;sarılalım,sevgimizi ifade edelim..bu gün..yarın çok geç olabilir!!!