27 Şubat 2010

Ballard'da brunch-Bay Cafe






Gecen hafta Pazar gunu sevgili arkadaslarimiz Selma'lar ve Hande'ler ile guzel bir brunch yaptik.Harika piril piril gunesli bir gundu.Gunesli gunler yilin buyuk bir bolumu yagisli olan Seattle'da kacirilmayacak kadar degerli.





Selma her zamanki gibi guzel bir yer bulmus:Bay Cafe.Ben sebzeli bir omlet yedim.Cok guzeldi...Kahveleri de hic fena degildi.Hepimiz begendik.




Yedikten sonra yat limaninda biraz dolastik fotograf cekildik.Hande'lerin tatli oglu Arda Ece ile Berk'i cok seviyor.Ucu elele gezdiler.





Pazar gunu kahvaltilarini seviyorum...




Didem

2 yorum:

Selma Er dedi ki...

afiyet olsun..gözümüz yok..teknelerin olduğu yer,aynen fenerbahçe'ye benziyor..öptüm hepinizi..

didem dedi ki...

Tesekkurler halacim...Hakikaten bizim Fener'i andiriyor yat limani haklisin.Ben de optum
Dido