16 Kasım 2009

The Village Bean

Uzun suredir Ece ile gidebilecegim hem kahvemi icip hem Ece ne oldu diye merak etmeden onu da serbest birakabilecegim,hem ona hem bana hitap eden biryer ariyordum.Hande ile uye oldugumuz anneler grubundan bu cok aranan cafeyi bulduk.Sali gunu gitmeye karar verdik.













Tam hayal ettigim aradigim gibi biryer cikti.Cafenin girisi cok guzeldi.Birsuru minik minik cafeler yanyana,sokakta horozlar ordekler tavuklar yuruyor.Biz Ece ile horoz sesi nereden geliyor diye bakmaya gittik ki ne gorelim meger kucuk bir gol varmis oradan birsuru ordek onlara yemek verecegiz sandi horoz ve tavuklarla beraber bize dogru kosmaya basladilar.
Ece ile bir kacisimiz var ki...!!!



Arda ile Ece hic yanimiza gelmeden saatlerce oynadilar.Cafe acildigindan itibaren neredeyse butun masalar doldu.Hem temiz hem cocuklar icin tehlikesiz biryer.





Hande'cigimle uzun uzun konusabildik.Evde dahi oturmak ozellikle kucuk cocuklarla bu kadar rahat olmuyor.O gunden sonra biz isi ileriye goturup Hande ile aynen boyle anneler icin bir Cafe acmaya karar verdik.



Guzel bir gun oldu.Duzenli olarak oraya gidecegiz artik...



Inanilmaz guzel girisi olan biryer.Yol yaklasik 20 dakika suruyor.Ama sonuna kadar gittigimize degdi.

The Village BeanLocated in Country Village 720 238th St, SE #ABothell, WA 98021425-481-7900

1 yorum:

seezeey dedi ki...

Ben buralarda dijital ortamda zom olayim, gozlerim patlasin ekrana bakmaktan, siz gezin, hem de nispet yaparcasina Internete yayin yapin. Yetmezmis gibi, yol tariflerini de ben yapayim, adalet mi bu, hak mi, hukuk mu, ha? Soruyorum, ha?