9 Ekim 2009

Kizlar Gecemiz -1-Rikkirikki Resraurant





Buraya yasayan bayan arkadaslarla ayda bir Cuma aksamlari bulusup sinema,yemek ,bowling v.s. ne olursa beraber planlayip guzel bir aktivite yapmaya karar verdik.Bu fikir Meryem'den geldi.Iyiki de teklif etmis,ilk toplantimiz cok guzeldi...

Kirkland'daki Rikkirikki'ye (Japon restaurantina) gittik.Ben sushi yemedigim icin baliktan da vazgecemedigimden somon yedim.Tabagim bir harikaydi.O gece Japonlara ozgu bir icecek denemek istedik.Sema ile Pompom ictik.Vodkali narli bir icecek.Guzeldi.


Ortamin guzelligi bence her ne kadar o gece de tanismis olsak gelen butun arkadaslarin son derece samimi,esprili ve sicak olusundan kaynaklandi. Hepsini ayri ayri cok sevdim.Hele Gulay'i da gormek bana guzel bir supriz oldu,gelecegini bilmiyordum cunku.Herkesin birer ikiser cocugu var.
Cogunlugumuz calisiyor.Anilarimizi anlattik,okul anilari, genclik anilari,komik anilar...Guzel eglenceli bir yemek oldu.






Yemegin arkasindan Sema'nin teklif ettigi Bowling salonuna gittik.Burada ilginctir Hanife bize buyuk fark atti,ustun bir performans gosterdi.Ben onceden antreman yaptigindan suphelendim.Attigini devirdi attigini devirdi...






Ilk toplanti basari ile sonuclandi...

Dido

2 yorum:

Azra Defne Yildiz dedi ki...

Didemcim Seattledaki en cool gruplardan birini olusturmus durumdayiz :) bunuda ekle lutfen yazina :) hem bir sonraki bulusmanin resimlerini de bekliyoruz en kisa zamanda :)

Sema Ustuntas dedi ki...

harika olmus didosum. sushi cok guzeldi bu arada, ozellikle crunchy olanin tadi damagimda kaldi desem yeridir. evet oburum biliyorum ;)
Sema