18 Ekim 2009

Yoruldum ve bunaldim

Bazi zamanlar herseyi yetistirmekte,hatirlamakta,bitirmekte,yapmakta zorlaniyorum.Bu sanirim o haftalardan biri.Ustuste programlar,cocuklarin aktiviteleri,doktor randevulari,alinacaklar,verilecekler,bale,yemek,ev,alisveris hersey cok geldi.Dun doktor randevusunun saatini bugun de Berk'in arkadasinin dogumgunu tarihini sasirdim.Bu sanirim "memory full" isiginin yandigini gosteren bir isaret.

Hem hareketi seviyor hem de cok fazla seyi kaldiramiyorum.Bazen bir kizkardesim olsaydi da bana birkac ayligina nefes alabilmem icin gelseydi hem arkadas hem yardimci olsaydi dedigim cok oluyor.

Kafam ayri bir kazan dairesi,bu fiziksel bir yorgunluk mu yoksa kafa yorgunlugu mu yoksa her ikisi de mi bilmiyorum?Sakinlik durgunluk sessizlik huzur ariyorum.

Didem

1 yorum:

Selma Er dedi ki...

sana daha önce de söylediğim gibi;kendin için birşeyler yap..sevdiğin bir hobi kursuna katıl..part time çalış..kendine de zaman ayır..benim yaptığım gibi,arada sırada kendine hediye al..bak göreceksin çok işe yarayacaksın..bunaldıkça benim gibi ,kendine yeni bir çanta daha al..svg.ler..(eski editörün..-artık editöre ihtiyacın kalmamış gibi-)