1 Ekim 2009

Yesim'cigim

Canim Dostum Yesim'cigim,

Seninle ilgili nerden baslamali bilmiyorum ki o hep gulen yuzunden mi ,nesenden mi ,uzgun dahi olsan gulme gayretinden mi ,eglenceli yanindan mi?Yesim deyince ilk aklima ne geliyor tahmin edersin...Senin meshur sakalar....Kadikoy subesine basladigim ilk hafta bana pideci diye ust kattaki Kambiyo yonetmeninin telefonunu verip koskoca Kenan Bey'e iki lahmacun dememi mi,bana cayciya tuzlu tuzlu kahveler yaptirmana mi hangisini yazayim?

Ben haftalarca tuzlu kahve ictim saniyorum ki agzimin tadi yok,cayci kadindan bile suphelenmistim ya bu kadin bardaklari deterjanli mi birakiyor diye sonra tuvaletin onunde bekleyip ciktigim gibi beni korkutman...Ama nasil intikamimi almistim.Ben de sana tuzlu hem de sap gibi kahveyi icirmistim.Olucektim gulmekten ...

Sana her turlu sirrimi derdimi acarim,cunku hem cok guvendigim hem de ici , kalbi guzel bir insansin.Boyle dost zor bulunur.Bu yasimda arkadasliginin degerini daha iyi anliyorum.

Iyiki varsin Yesim'cim .Seni cok seviyorum...

Didem

Hiç yorum yok: