1 Ekim 2009

Selom benim

Guzel arkadasim Selom,
Aslinda aramizdaki ismin farkli ama seni aciga cikarmiycam bana kizarsin sonra.Benim yetenekli ,hobili, sanatli, muzikli ,karaokeli arkadasim.Senin ilgilenmedigin  bilmedigin sevmedigin birsey yok mudur?Engin hala o Esma Sultan yalisindaki bizi davet ettigin Jazz konserini herkese anlatiyor.



Benim gibi eski tip mektup seven arkadasim.Nasil birbirimize sayfa sayfa, sen dokuz sayfa ben on sayfa mektuplar yaziyorduk.Teknoloji falan dinlemeyip eski yontem, eline alip kiristira kiristira mektup  okumanin zevki baska seyde var mi?En cok Texas 'a geldigimiz gibi yine dokuz sayfa yazmistim da sana gelmemis.O zaman buyuk yikim olmustum.Sonra yazmaya yazmaya e maillere donduk.Ama e maillerimiz de az degil koca sayfa mail.Yaz baba yaz.

Benim fink fink heryeri gezmis ama bir bana gelememis arkadasim, umid ediyorum birgun buraya da geliceksin.Ben de seni krallar gibi agirliycam.



Kitabini sabirsizlikla bekliyorum.Ilk kopyayi kendime istiyorum.Surekli birseylerle ilgilenen bicir bicir saci basi surekli degisen arkadasim.Sen surekli degis ama kalbinde benim yerimi degistirme olur mu?

P

1 yorum:

Selin dedi ki...

ya bak simdi ofiste beni sumuklu ettin...gozler sulandi, makyaj akti...cooookkk tesekkur ederim. aslinda bu kuru tesekkur yetmez tabii senin inceliklerin icin...niye hep 3 nokta koyuyorsam cumlelere...ha ha yine. insallah gelirim sizin oraya -----. bu noktali bolumde kod adin geciyor. ama beni bayitmalari lazim yoksa kapiyi acar cikiveririm ucaktan. ucak korkusu diil, ama o kadar uzun sure kapali kalamam ben. dur bakalim hayirlisin. belki isinlama yontemi gelistiririm evde. he he, evden eve isinlama yoluyla transport. vizesiz hem de...saol didemcim, bu guzel yazi ve ondan onemlisi arkadasligin icin. biz de sizi bekleriz memlekete.herkesi cok operek veda ediyorum.