1 Ekim 2009

Nilay'cim




Canim Nilay'cigim,

Nilay deyince Engin'le MFO 'nun diday diday day sarkisini Nilay Nilay lay diye soyleyisimiz aklima geliyor.Benim eski arkadasim,surekli kosturan hic durmayan arkadasim,canini istesen dusunmeden verecek arkadasim.Daha bize taa Izmit'e cikip geldiginiz zaman sana cok sicaklik hissettim.Samimiyetini ,sicakligini sevdim.Arkasindan koptuk gittik zaten.Sizin evinizde kalmalar ,sizin bizde kalmalariniz..Gece yan odalardan birbirimize sesimizi duyurucaz diye garip garip ses cikarmalar ,liseliler gibi gulmeler.



Birsuru sikintimda yanimda oldun.O gunleri hatirlarsin, Aykut'la yaptiklarinizi asla unutamam.
Nasil bayramda Bodrum'a kacmistik da uykusuzluktan yolda sabaha karsi benim cenem acilmisti.Hic susmamistim ,susamamistim daha dogrusu.Sen bana oyle bakiyordun hic sesini cikarmadan.Ne benim ayagim, ne Aykut un keli kaldi ...Nelere guluyorduk.Sizinle ilgili en net ani daha bizim ilk evimize geldigimizde Utkum'u hatirliyor musun hani onunla ise gidiyordum.Sen Aykut git kiza siz kamyon sollayamiyormussunuz de.Kiz da bana Didem sen artik otobusle gidersin demisti.







Bodrum'da kalirken sen erken kalkip sucuklu yumurta yapiyordun da biz hazir sofraya kalkiyorduk.Icinden gicik olmuyordun insallah



Sonra Uludag'a gidisimiz var.Millet jetlerle kar motorlari ile gezer biz kazikla,legenle.Once senle ben kaymistik da sonra erkeklere sira gelince Aykut agaci sollayamayayip az daha agaca bindiriyordu ayaklari ile durucam diye topragi yerinden kaldirmisti.

Sonra gazete kagidi ustunde ekmek yiyisimiz var.Neler yapmisiz valla.O zaman ne cocuk var ne bisi.Sizin evin kalabalikligini cok seviyorum.Hep birileri var hem de kendi evleri gibi girip cikiyorlar.Evinizin sicakligini seviyorum.Sizin sicakliginizi seviyorum.

Hatirliyor musun Cevizlideyken ben sizin evi bizim evden goruyordum.Bize cagirdigimiz zaman bakiyordum sizin yatak odasinin isigi sondu mu borege firina veriyordum hah geliyorlar diye.Nasil gulmustuk...


Simdi coluk cocuga karistik ama arkadasligimiz yakinligimiz hic degismedi.Olene kadar oyle kalsin.Yaslaninca da beraber gulelim.

Didem

Hiç yorum yok: