1 Ekim 2009

Hamiyet'cigim



Benim hassas,duygusal, ince ,dusunceli, kibar arkadasim.Beni hic bir zaman incitmemis bir o kadar ozen gostermis arkadasim.Ailesinin herbir bireyi cok sicak icten olan arkadasim.Annenin dualarla karsilayip dualarla yolcu etmesini unutamiyorum.Ayni dualar benden size.Yakisikli kardesin Veysel ,senin gibi ince kardesin Hulya...Herbiriniz ayri tatlisiniz.

Herzaman herseyin en iyisini hakettin.Bagdat caddesine her gelisimde senin subeye ugradigimda hep evine gelmisim gibi kapilarda karsiladin.Kemal'le cok guzel bir baslangic yaptiniz umuyorum hayatin boyunca muhtesem bir beraberlik olsun.Ne kadar uzakta da olsam kalbim seninle arkadasim...

Didem

1 yorum:

Selma Er dedi ki...

Hamiyet'in nikahına gitmiştim..çok güzel bir gelin olmuştu..eşinin de gözlerinin içi gülüyordu..