1 Ekim 2009

Guzel arkadasim Sisi

Canim Sisi'cigim,

Benim hassas,olgun,anlayisli dusunceli,eli acik arkadasim.Seninle bitmeyen sohbetlerimizi ,evinde kalmayi ,guzel suslu yemeklerini cok ozledim.Tuana'cigimin bebekliklerini hem Berk hem Ece giydiler.Kimselere vermeye kiyamadim cunku, bir cocugum daha olsa ona da giydiricem nerdeyse...


Tuana ile dogumgunumuzun ayni olmasi ayri bir guzellik.Istesen olmaz.Bana bundan guzel hediye olur mu?En son Turkiye'ye gelisimde Kirinti'da yedigimiz yemegi hatirliyor musun?Ne guzeldi bir yandan yedik biryandan hic araliksiz konustuk.Ya bizim seninle lafimiz hic bitmez mi????






Sonra birlikte aldigimiz kolyeler bileklikler.Bana hem o gun hem dogumgunumde hediye ettigin o sik takimi hep ozel gunlerde takiyorum ve seni hatirliyorum.








Evine her geldigimizde bizi kendi evimiz gibi hissettirmen ,zevkli sofralarin,tertemiz evin,tatli Tuana'm hepsini cok ozledim arkadasim...
Sana canimi, sirrimi, herseyimi veririm.Her zaman senin yanindayim.






Cindy

2 yorum:

sibel'ce dedi ki...

canım cindy'm.. ne diyeyim, yazdıklarını okudukça ve resimlere baktıkça seni kalbimde hissettim.. gözlerimin dolmasına engel olamadım.. sen çok değerli bir insansın, ne mutlu bana ki seni tanıdım... keşke burada olsaydın, keşke ayrılmak zorunda kalmasaydık.. ama buna da şükrediyorum ki onca mesafe yine de bizim kalbimizi ayıramamış.. seni çok seviyorum didemcim, nerede olursan ol...

didem dedi ki...

Canim arkadasim,
Ben de senin gibi degerli bir arkadasim oldugu icin cok mutluyum.Ne guzel seyler yazmissin tesekkur ederim.
Bu yazdiklarim sana az bile.Kalplerimiz bir, mesafe dostlugumuza golge dusurmedi hic.En kisa zamanda Istanbul'a geldigimde yeni evinde kalacagim gunleri sabirsizlikla bekliyorum.Cindy