22 Ekim 2009

Dido ile Engin'in kacamagi


Bugun Engin ile "date"yaptik.Cocuklari okula biraktiktan sonra once kahvaltiya gittik.Arkasindan atladik arabaya dooogru sinemeya.Cocuklar dogdugundan beri cocuk filmi disinda filme gitmemistik.

Bruce Willis'in Surrogates filmine gittik.Bizden baska kimse yoktu.Sonradan biri daha geldi.Evde gibi seyrettik hatta ben birara Engin'e icerede cocuklar var sanip sesi kissana diyecektim
Sinemadan sonra Engin'in de benim de cok sevdigimiz Kirkland'da yat limanina gittik.Agaclarin rengi,kirmizisi,moru,turuncusu ,cimenlerin yesili ,deniz ,sakinlik ,ordekler cok hosumuza gitti.


Son olarak guzel bir ogle yemegi ile ile kacamagi tamamladik...Esimle guzel birgun gecirdim...
Ara sira kacamak sart

3 yorum:

Selma Er dedi ki...

aferin,memnunum senden..arada sırada sadece kendine de zaman ayır..öptüm..

aslı dedi ki...

SUPERRRRR...ARASIRA BAŞBAŞA BİRSEYLER YAPMAK LAZIM....

Sema Ustuntas dedi ki...

harikasin didemcim! cok iyi dusunmussun. anne-baba olmaktan kari-koca olmaya vakit kalmiyor ki, kacamaga mecburuz :)))