1 Ekim 2009

Canim Kardesim

Kardesim Ebru'cum,

Benim taaaaaa universite hazirlik arkadasim.Ya sen caliskandin ben tembeldim.Sen o koca sinifinda icinde benim yanima nasil geldin?Nerden geldin gulmekten kurs kaldi ne birsey.Kursu kirip kirip sabahin korunde Mc Donald's a ,Ali'ye gidiyorduk.Ali dondurmacida hani Zeki Muren calinca ben hemen ayaga kalkip Zeki Muren yapiyordum sen gulmekten nefessiz kaliyordun.






Kurstan en guzel en unutulmaz animiz herhalde ogretmenin bize bayramiydi tatil miydi neydi o sira calismak icin evde program yapmasi.Bize sabah kahvaltisina kadar yazmisti.Bir lop tumurta!!!!Ben zaten o yumurtayi gorunce sana bakmistim.Sonra geometrici bir soru soruyordu onde oturanlar daha soru bitmeden cevap veriyordu ya ben de vakit kazanmak icin surekli silgimi yere dusurup dusurup aliyordum.






Sonra cocuklar oldu gulmelerimiz kesildi mi?Yok.Hala guluyoruz.2.cocugumuz ayni anda oldu ikisi de Ece.Sence bu kader mi?Onlar da bizim gibi kardes olsalar keske...Insanin kendi kardesi olsa bu kadar sever mi?Ben seni iste o kadar cok seviyorum.








Kardesin

Hiç yorum yok: