15 Ekim 2009

Bagdat Caddesi


Kucuklugum hep Bagdat Caddesi'nde gecti.Ilkokula Goztepe Pansiyonlu Ilkokulu'nda gittim.Goztepe'nin degisik yerlerinde oturduk.Goztepe'den sonra Suadiye'ye tasindik.Haftasonlari hep arkadaslarimla Bagdat Caddesi'nde turladik,cafelerde oturduk,baska gruplar gecerken kikirdastik,oradaki magazalarda alisveris yapip birbirimize gosterdik.






Saskinbakkal,Feneryolu,Suadiye,Bostanci,Ciftehavuzlar...Sakinbakkal'daki sinemaya cok giderdim simdi kapandi.Mudo,Vakkorama,Bennetton ...Corap bile alsan havan binbesyuz.





Goztepe'de otururken oglenleri gittigim bir pideci vardi aksam gittigimiz kebapci ayri.
Benim Gzotepe'de favorim IKILER ET LOKANTASI dir.Cooook uzun yillar Ikiler'in iyi musterisi oldum.Sonra ay baslarinda maas aldikca gittigimiz bir benim bir annemin ismarladigi pizzaci.

Bagdat Caddesin'nin insanlari ,kulturu,havasi,yeri bir baskadir.Istanbul'da daha baska bir Bagdat Caddesi yoktur.

Didem

Hiç yorum yok: