16 Ekim 2009

Asli'cigimin yaptiklarini unutamam



Asli ile Monterey California'da Engin'in master yaptigi donem tanistik.Iyiki de tanismisiz.Kari koca oyle sempatikler ki sevmeyen olsun dedirten cinsten.O zaman Berk'e hamileydim, Aslilarin da arabasi iki kapili.Bir kac kere arkada nefesim tikandi boguluyor gibi oldum.Durum boyle olunca hamileligimin ilerleyen aylarindan itibaren  Asli'nin oturdugu on koltugu bana tahsis etmek zorunda kaldilar.



Asli'larla animiz cok.Berk daha bir aylikken annem geldiginde Berk'i anneme birakip discoya gidisimiz, disarda birgun yemek yerken hani Turkiyede'yken ingilizce konusursun etraf anlamasin diye ben Amerika'da degiliz gibi bir laf etmistim ingilizce(!) Murat bardagini devirmisti.Hatirliyor musun Asli?



Murat ile Asli'nin dogumgunleri ayni,sadece o da degil okul numaralari da ayni.Asli'nin ben hamileyken canim cekti diye yaptigi kasarli pideyi unutamiyorum.Sonra o guzel sofrada rakili yemegimiz.Ustune dans ve havalara Dolar sacisimiz.!!!!!



Anilarin bazisi cok etkileyici ve kalpten.Unutamadigim ve eminim hicbir zaman unutamayacagim bir ani varsa o da Asli'nin Berk'e ordugu yelek.Ben erken dogum yapinca o gece oturmus 5 ayda bitiremedigi yelegi birkac saatte bitirmis.Soz verdigim icin Berk'i hastaneden o yelekle cikarmistik.



Berk dogdugunun ertesi gunu sunnet oldu.Sunnet oldugu zaman hastanedeki yataginin basucune yine Asli'nin yaptigi MASALLAH i koymustuk.Sunnetin oldugu o bitmeyen yarim saat ben elimde "Masallah"a bakip bakip aglamistim.



Sonra yine bir baska muziplik.Berk 2 aylikken ona Welcome Home partisi yaptik.Otuzdan fazla arkadas  vardi yanlis hatirlamiyorsam.Asli bu parti icin aldigimiz pastayi getirdigimizde ufacik bir kremayi Berk'in burnuna surmustu, ondan sonra ben de sirin bir sekilde Engin in burnuna surdum biraz sonra ne oldu bilmiyorum Koray arkadan gelip koca bir dilimi yuzume yapistirdi ve sivadi!!!!Ben 10 saniye kor oldum goremiyorum diye bagirarak Berk'i Asli ya verdim.Sonrasindan hersey koptu zaten kremalar havada ucusuyordu.Herkes gittikten sonra biri ayakkabilarimiz icine surmus,ayakkabiligi acinca gormus ve sok olmustuk,hatta kuvetten bile krema cikti.Engin'in kulaginin icine giren yesil krema uc gun sonra temizlendi.

Cok ama cok eglenmistik.Iyiki varsin Asli'cigim.Seni seven arkadasin

Didem Ana

2 yorum:

aslı dedi ki...

ağlattın beni dıdem....balık burcu ustelık yukselenı de balık burcu olunca ınsanın zor oluyor boyle guzel duygusal seylerı okumak....sen,engın.ılk gözağrımız berk bizim için her zaman arkadaştan çok daha öte oldunuz,aileden biri,seni gerçekten çok özlüyorum.umarım en kısa zaman da ya siz ya da biz geliriz de çoluk çocuk şöyle bir toplaşırız....çok uzaktada olsan iyi ki varsın....

aslı dedi ki...

bu arada senin yemeklerini özellikle de hayatımıza kattıgın los gözlemosu da unutmamak lazım...can doğunca murat hep dedım kı berk mı cok uslu bır bebektı dıdem mı cok hamarattı...sen hamilelik,bebek demeden sürekli bıze yemek davetlerı verdın...can dogduktan sonra ben aylarca kendıme gelememıstım....