8 Eylül 2009

Esime ithafen...

Biricik esim ,14 yillik arkadasim herseyim Engin,
Bastan beri bir macera seninle olmak.En kotu gunum de en iyi gunum de seninle idi.Ilk yilimiz fiyaskoydu 2.ve 3. yil da belki ama iyi ki birbirimizi tanimayi birakmadik.Hersey her sene bambaska boyuta tasindi.Ilk seneler evde ne yapacagimiz bilmezken,nereye gitsek hangi filmi gorsek diye dusunurken Berk oldu Ece oldu.Artik Berk'i Ece yi kime biraksak da filme gitsek oldu dusuncemiz.
Seninle tanismadan bir gun onceki dilegim beni benim onu sevdigimden de cok sevecek biri ile tanismakti.Ertesi gun sen ciktin karsima.Bir nevi mucizesin yani.Bulusma hikayemizi yazmiyorum bunu bizi taniyan hemen herkes biliyor.Sen ne kadar ilk sen bana yanastin,sen laf attin konusmak icin desen de ben sen bekledin benimle konusmak icin ben bunu planlamadim ama iyiki de olmus diyorum....
Her sene evliligimiz de arkadasligimiz da yogulasti..En cok seninle guldum...Kahkalarla katildigimiz gozlerimizden yaslar akana kadar guldugumuz gunleri cok seviyorum.Gecen gun erken saatte daha cocuklar uyuken kalkip balkonda ciseleyen yagmurun esliginde mis gibi bir havada kahve icmekten ne kadar zevk aldigimi soylemeye gerek yok.Birsuru sey paylasiyoruz.Burada birbirimizin ailesi olduk,sirdasi olduk ,ulkemizden sevdiklerimizden coooook uzagiz ama birbirimize yakin olduk.
Benim icin yaptiklarin inanilmaz.Dusundugun seyler ,suprizlerin ,guller,destegin , anlayisin,fedakarligin,ilgin,bagliligin icin tesekkurler...
Karin

3 yorum:

Selma Er dedi ki...

blogun çok güzel..devam et...bloguna google translate eklersen-türkçe yazdığın metin-istenilen dile çevrilebilir..daha çok okuyucun olur..

Seezeey dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
--engin dedi ki...

GUzel seylerin devami gelecek, hatta bugun gelmis olmasi lazim ;) S.O.S.