12 Eylül 2009

Ece baleye basladi

Canim Kizim Ece bugun baleye basladi.Sabah evden bale okuluna giderken tutusu bale ayakkabilari ile cigliklar icinde arabaya bindi.Bugun ilk derse gittik.Hepsi minik minik yedi cuceler gibi pitir pitir kosusucan kizlar dusunun.Ece 'yi seyrederken hocanin ingilizce soylediklerini anlamadan cevap vermeye calismasina,ogretmen donun dedigi anda durmamacasina herkes durdugu halde donmesine,ayaklarini bir pozisyona sokmaya calisirken agzinin yamulmasina cok guldum bir yandan da kizimi bale yaparken gormek gozlerimi yasartti.Gulerken gozlerim dolu dolu oldu...
Ece The ballerina!!!!!

7 yorum:

Selma Er dedi ki...

hayırlı olsun..istanbul'da olsaydınız rüya ablası ona bale ve dans öğretmenliği yapardı..ben gizem'in tütü'lerini hala saklıyorum..bale fotoları isterim..svg.ler..selma hala..

didem dedi ki...

Tesekkurler halacim...Evet biz de onu dusunduk zaten...Ruya olsaydi ondan ogrenirdi...Halis balerin var ailede!!!Bale fotolarini yukliycem en kisa zamanda...Gizem in tutulerini Ece'ye sakla.optum

Selma Er dedi ki...

bale fotoları çoook güzel..hayırlı olsun..balerin kızımızı öp bizim yerimize..pardon 3 yaşındaki genç kızımızı demek istedim..

Antonina dedi ki...

Benimde pembe tütüm vardı:) Ece abla bize de bale öğretsin. Çok oldu, ben bütün hareketleri unuttum. Fotoların devamını ve resital fotolarını da isteriz :)
sevgiler.
ceyda dayı

didem dedi ki...

Antonina'cim resitali oldugunda haber olucak mutlaka...Resim gonderirim...Video koymaya calisicam...opucukler

Seda dedi ki...

Didemcim, benim Didemim dogmadan once, mavi renkli kiyafetler aliyordum hep ben (mavi rengi cok severim de). "Kizim olursa pembe giydirmeyecegim" derdim baslarda. Ama kizimiz olacagini ogrendigim gun alisverise cikip, pembe kiyafetler almaya basladim. Bu Ece'nin bale fotolari da bunun cok guzel ornegi: Ben her ne kadar eskiden pembe renge karsi olsam da, kiz cocuklarina cok yakisiyor pembe renk vallahi :) Ececigime de pembe tutuleri cok yakismis. Yanaklarindan op guzel kizini benim icin.

didem dedi ki...

Seda'cim ben de Berk'e hep kirmizi seyler aliyordum daha dogmadan.Illaki mavi almadim herbiseyini..Demek sende de bende de biraz aykirilik var.Tesekkurler guzel sozlerine..Bizimki cok hevesle basladi.Tap de ogreneceklermis.Su an televizyonda disarda nerde bir muzik sesi duyarsa duysun dansci oldu ya elleri basinin ustunde dans ediyor.
Bakalim senin Didos nelere heves edicek.
optum