13 Eylül 2009

Ece'nin 3.yasgunu Partisi...

Sabah o6:oo da alarm calip onu 6 bucuga kurup en son fis almazsam 6:45 de kalktim.

Engin usta zaten mutfakta yerini almis.Cocuklari uyandirmadan usul usul calismalara basladik.Once ayilmak icin birer nescafe,arkasindan ben sigara boreklerini pisirmeye basladim ,Engin o sirada kofteleri yapti,onlar da kizarinca siradaki mucverin on hazirliklari basladi.Mucver bir heyecanli bir heyecanli.Yumurta az kalmis kosarak Engin markete gitti geldi.Cok sessiz girmis yumurtayi mutfak tezgahina birakirken yuregime indi.!!!


Mucver den sonra sosisler cicek seklinde haslandi ve kizartildi.Sonra Engin baget ekmekten salamli tursulu peynirli yesillikli kucuk sandivicler hazirladi.

Sonra ince bir ses Guuu naaay diiin diyerek Ece mutfaga girdi.Ilk lafi da bana ne yaptiniz.Tek tek yapilanlara bakti.Abisi elinde Ece ye yaptigi Happy Birthday karti ile iceri girdi...Guzel abi Berk kardesine jest yapmis.


Sonra calismalar hizlandirilmis vaziyette dus,cocuklari giydir susle,yiyecekleri malzemeleri arabaya yukle ve en son arabada yerini al seklinde ivme kazandi.Doogru Ece'nin dogumgununu yapacagimiz parka gittik...

Burasi cok komik.Erken gidiyoruz ama hava guzel oldugunda bolca d.gunu boyle parkalarda yapiliyor.Yani masayi garantilememiz lazim.Engin once hizli hizli yururken bakmis masalarin cogu tutulmus ve kadinin biri elinde dogumgunu balonlari ile kalan masalardan birine dogru yuruyor.Kadin hizlaninca Engin de hizlanmis sonra ikisi de kosmaya baslayinca Engin deparla masayi kapmis.Ama bir masa daha lazim ve masayi tutmak icin ustune bisi koymak lazim.Birine ayakkabilarini koymus ben geldigimde ciplak ayakla obur masaya kosarken gordum.Koptum tabi.Gayretinden dolayi kutlamak lazim...Iki masamiz da tamam.

Sonra ustune plastik tabaklar ,bardaklar,catallar,yiyecekler peceteler v.s. kondu artik konuklari bekliyoruz.

Ilk misafirler Cigdem ve esi .Arkasindan Diana'lar.Arada uzun bir bosluk.Gelen giden yok yemeklere basladik.Sonra Timur,Cananlar,Sezenler,Ozlemler ,Serdar geldi.Yemek icme sohbet ..O sirada Engin siparis ettigimiz yerden pastayi almaya gitti.Pastasini Ece kendi secti.Gelirken Canan'in annesi mercimekli kofte ,Sezen de kurabiye yapmis Diana'da karpuz getirmis sagolsunlar.

Gunun kahramanlari ;Ece,Emir,Selin,Duru,Inci,Aydin ve Zeynep idi.Minik Arda Tr de oldugu icin gelemedi.

Guzel bir gun oldu hem arkadaslarimizla birarada olduk hem de guzel kizimin 3.yasgununu kutladik.Isterdim ki Tr deki ailem arkadaslarim da olsun ama herbirinin yerine Ece yi opucem..

Iyiki dogdun Ece


3 yorum:

Selma Er dedi ki...

ece'nin d.günü için şimdi mail gönderdim size..fotolar çok güzel..bu yıl da partiyi kaçırdık..artık bizim fotolarımızı sizinkilerin araya-fotomontaj-koyarsın..herşey çok güzeldi herhalde..bir de parkda önceden yer kapmadan bizleri davet ediyorsunuz..davetiyeler yazıyorsunuz..allahtan kalkıp buralardan gelmedim..az kalsın ayakta kalacakmışım..ece'ye mutlu ve sağlıklı bir yaşam dileriz..bloguna google translate koysaydın,ne güzel herkes kendi dilinde okuyabilecekti..o zaman sen izleyicilerin panik ve izdihamını görecektin...

Antonina dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
didem dedi ki...

Cok tesekkurler Ceyda'cim,Engin'e ileticem tebriklerini.Az kosturmadi.Keske sen de olsaydin...