8 Eylül 2009

Ece



Ece'nin dogusunun bir hikayesi var.Benim babamin dogumgunu 14 Eylul.Babami dunyada herseyden cok severim.Benim dogum yapmama henuz iki hafta vardi.O gece yatarken icimden icin icin keske yarin dogsa diyorum yani babamla ayni gun olsa.Verdigim hediyeyi dusunun.Ertesi sabah bes gibi benim sancilar basladi.Allahim diyorum hem sancili hem sevincliyim.Engin'i aradim aceleyle doktora gittik yok bu sancilar dogum sancisi degil diye bizi eve gonderdi doktor.Hevesim kursagimda kaldi.Bugun olmayacak herhalde derken eve geldigimiz gibi sancilar artti haydi geri gittik doktora.Hemen hastaneye yatirdilar.6 saat sonra Ece dogdu;babamin dogumgununde!!!!!

Birseyi cok isterseniz olur.En azindan artik babama sonsuza kadar dogumgunu hediyesi almama gerek kalmadi.Ece ona verdigim en degerli sey.Bugun dede torun birbirlerine "Happy Birthday" dediler.

Ece evin kucuk hanimi,istedigini cok guzel alan,herseyi dikkatle takip eden,elinden islak mendili dusurmeyen,sagi solu surekli temizleyen,telefonda tanidik tanimadik herkese telefonu kapatirken "seni seviyom" diyen benim bebe biskuvisi kokulu,gidigi baldan tatli kizim.

Bir baska komik ani ben Ece nin gobegi dustu mu dusmedi mi diye hergun kontrol ediyordum.Birgun bir baktim benim omzumda bocek gibi bisi aaaaaaayyyy diye ciglikla bluzumu silkeledim sonra bir de baktik o Ece nin kurumus gobegiymis!!!!

Hiç yorum yok: