7 Nisan 2010

"Berk"in anlami



Canim oglum Berk uc hafta erken ikibucuk kilo dogdu.Ona ragmen yasitlari ile arayi cok kisa surede kapatti hatta su an boyda ve kiloda kat kat fark atmis vaziyette.Pardon hem boy hem biyikta...Oglumla yaptigimiz Cuma aksami ev sinemasi gunlerini,benim moralim bozuk oldugunda karsima gecip yaptigi komik danslarini,azicik disari ciksam eve dondugumde anne geldiiiiii diye bagirarak kapiya kosmasini,benim gibi duygusal olusunu ,her sene daha okulun ilk gunlerinde ogretmeninin memnuniyetle beni aramasini,kendine guvenini,bazen bana dahi bisiler ogretmesini,affediciligini,kardesine sefkatli olsunu,herseyini cok seviyorum.

Berk ailesinin ilk bebegi o yuzden hem benim kalbimde hem de ailesinin kalbinde hep ilk bebek olarak kalicak.Ilkgozagrisi o...

Hamileyken saglam guzel bir isim aradim ogluma,hem guclu olsun hem hic yikilmasin diye."Berk" hem eski bir kral ismi hem de "kaya gibi saglam","yikilmaz","guclu" gibi benzer yirmi anlami var.Insallah her zaman ismi gibi guclu olur.

Seni seviyorum Berk'cigim.

Annen

1 yorum:

Selma Er dedi ki...

berk,tüm ailenin ilk gözağrısı..senin gibi..sen de babaannenin ilk gözağrısı idin..berk ve ece'nin büyümesini,hiçbirşeyini göremiyoruz..ne olacak halimiz..bu konuya artık obama bir çözüm getirsin..